preloaderNew

קבוצת ריקי דלאל

RD NEXT STAGE

עם 227 נקודות מכירה ברחבי העולם וסיקור תקשורתי עולמי, קבוצת ריקי דלאל יוצאת לסבב גיוס ראשון לאחר שנתיים של פעילות בהם מיצבה עצמה כחברת שמלות הכלה הישראלית המובילה בעולם.
₪873,795
גוייסו עד כה מתוך ₪1,000,000
בעבור 1.23% מבעלות החברה
img
round1
87%
53
משקיעים
img
33
ימים נותרו לגיוס
החל מ-₪720 מקסימום- ₪5,126,205
לחץ להשלמת הרשמה כדי להשקיע

בעקבות התפשטות הקורונה, אנחנו בריקי דלאל מסתכלים על חצי הכוס המלאה.

למרות שרוב יצור השמלות בעולם מתרחש באסיה ומפעלים רבים נסגרו והובילו למחסור, ריקי דלאל מייצרת את השמלות ואת חומרי הגלם הנדרשים לכך במפעל מתקדם וחדשני במזרח אירופה מה שמאפשר לנו לתת מענה לביקוש ולחלל הקיים בשוק.

בנוסף, בעקבות ביטולים רבים של אירועים ותערוכות בשוק הכלות, יצאנו בריקי דלאל עם קונספט יחודי אותו פיתחנו, פגישות אונליין עם הלקוחות.

אחוזי הסגירה בפגישות אלו עומד על 80%, ומאפשר לחברה גם בתקופה בה כל אירועי המכירות בעולם התבטלו ליצר זרם הכנסה יציב.

אנו מקווים שהמצב הלא נח הנוצר עקב הקורונה יחלוף במהרה, אך אנחנו ערוכים לכל תרחיש ומקדמים חדשנות ופתרונות מתחום ההיי-טק גם ברגעים שכאלו.



קבוצת ריקי דלאל

קבוצת ריקי דלאל הוקמה במטרה לענות על הביקוש הבינלאומי לעיצובי שמלות הכלה של ריקי דלאל,
אחת מהמעצבות הוותיקות והמובילות בישראל.

תוך פחות משנתיים, הפכנו לסנסציה עולמית.
השמלות מופיעות במגזינים מובילים, שטיחים אדומים נחשבים,
תוכניות טלוויזיה עתירות רייטינג וחשיפת הקולקציות החדשות מסוקרות במאות בלוגים מובילים בתחום.

בתוך זמן קצר גדלנו ל227 נקודות מכירה (סלוני כלות)
שבהן 5 חנויות דגל (לונדון, ברמינגהם, סן פרנסיסקו, ניו-יורק ואשדוד).
אבל מבחינתנו זו רק ההתחלה - התוכניות העסקיות שלנו מכוונות למקום הגבוה ביותר.

בתוך 5 שנים, שווי החברה צפוי לזנק לכחצי מיליארד ש״ח (712%),
שבמהלכה מתוכננת הנפקה ציבורית בשנת 2021.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למסע להיות אחד מבתי האופנה המובילים בעולם ולהיות חלק מהעתיד של ריקי דלאל.



אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הפייסבוק למשקיעים שלנו, להתעניין, להתעדכן, לשאול שאלות ולהכיר את הצוות.


למה כדאי להשקיע בריקי דלאל?


פעילות קיימת ורווחית
צבר הזמנות קיים במיליוני ש״ח.

מספר ערוצי רווח
סיטונאות, קמעונאות, זכיינות.

שיטות מתחום היי-טק
פיתחנו מודל עסקי שמשנה תחום מסורתי.

הכרה בינלאומית
סימני מסחר רשומים בשווקים מרכזיים בעולם.

טרום כניסה לשוק האמריקאי
אנו מתכננים להקים כ-115 חנויות בזכיינות בחמש השנים הקרובות בשוק האמריקאי.

הנפקה ציבורית
מתוכננת בשנת 2021.

תשומת לב להיבטים עסקיים
הקשר בין החברה ללקוחותיה בידל את החברה והעניק לה יתרון משמעותי מול חברות דומות בשוק.

מרווחים יוצאי דופן מהמקובל
ביקוש קשיח למוצרי החברה מאפשרים לחברה להעניק שירותים שחברות אחרות אינן מסוגלות לתת.

צוות ניהולי עתיר ניסיון
המביא לשולחן "קבלות" על הצלחות בינלאומיות ומחויב להצלחת הקבוצה.

עיצובים ישראלים
שהפכו להיות בשנים האחרונות חוד החנית של התעשייה.


גידול של מאות אחוזים בכמות נקודות המכירה בעולם בשלוש השנים האחרונות:





מימוש ההשקעה


הנפקה ציבורית
קבוצת ריקי דלאל מתכננת לצאת להנפקה ציבורית בשנת 2021. בעת ההנפקה המניות יהפכו להיות סחירות בשוק ההון ויאפשרו לך לממש את השקעתך באם תבחר/י בכך.

אופציה למימוש במקרה מכירה (אקזיט)
במידה וקבוצת ריקי דלאל תחליט להימכר או להתמזג לאחת מחברות שמלות הכלה או האופנה הגדולות בעולם, תוכל/י לממש את השקעתך.
כאמור, במהלך שנת 2018 נעשו שני עסקאות רכישה בתחום: חברת פרונוביאס נמכרה בסכום של כ-557 מיליון יורו וחברת ניקול פאשן נמכרה ל BC PARTNERS בסכום שאינו ידוע (מאות מליוני דולרים).

חלוקת רווחים
קבוצת ריקי דלאל מראה רווחים כבר משנת הפעילות הראשונה, אנו צופים לחלק רווחים החל משנת 2021 מה שיאפשר לך ליהנות מפרי ההשקעה תוך זמן קצר.


צפי תשואה:

תהליך ההשקעה והפיכה לבעלי מניות בחברה הוא פשוט, קל ומהיר.

כשמינימום הרכישה הוא 20 מניות בחברה בעלות של 722 ₪.  

עם מימוש התוכניות העסקיות שלנו לטווח הקצר- בינוני אנחנו מעריכים כי שווי החברה יזנק ל-569 מיליון ש״ח.

למשקיעים שלנו צפויה תשואה של 712% על פני 5 שנים, שבמהלכה מתוכננת הנפקה והפיכה לחברה ציבורית בשנת 2021.




הפוטנציאל בשוק:

שוק החתונות העולמי הינו שוק ענק המגלגל 298 מיליארד דולר בשנה, מתוכו ארה"ב בלבד מהווה שוק של 53 מיליארד דולר.

בניגוד לשוק האופנה העולמי העובר טלטלה בשנים האחרונות עקב מעבר מאסיבי לרכישות און ליין, שוק שמלות הכלה הוערך בשנת 2017 ב-32 מיליארד דולר ונמצא בגידול קבוע ויציב של כ-6.5% בשנה, השוק צפוי לגדול עד לאזור ה-43 מיליארד דולר בשנת 2022.

מותגים בינלאומיים כפרונוביאס נמכרה בשנת 2018 במחיר של 557 מיליון יורו, ניקול פאשן נמכרה בשנת 2018 לקבוצת BC partners במחיר שאינו ידוע (מאות מיליוני דולרים).



שימוש בכספי הגיוס

בעזרת הכסף שיגוייס נרחיב את פעילויות החברה בצורה יעילה ומהירה אף יותר.

בשנה הקרובה נגדיל את נקודות ההפצה שלנו ב-50 חנויות נוספות ברחבי העולם.

אנחנו עומדים להקים חנות דגל נוספת.

עיקר ההשקעה היא לטובת פריצה מאסיבית לשוק האמריקאי בה אנו מתכננים להקים כ-115 חנויות בזכיינות בחמש השנים הקרובות.






קבוצת ריקי דלאל נמצאת בנקודת פריצה.

מרווחים יוצאי דופן וביקוש קשיח וגובר לשמלות שלנו הביאו אותנו לבשלות ומוכנות לבצע את השלבים הבאים בתוכנית העסקית. לאחר שנתיים וחצי של פעילות אינטנסיבית, הגעה להישגים משמעותיים והעמדת תשתית תפעולית מצוינת - אנחנו עולים להתקפה





פיתוח ושיווק

דיגיטל

- הטמעת תוכנית מרקטינג 360 מעלות ללקוחותינו.

- הקמת מערכת דיגיטלית למכירת סמפלים עבור לקוחותנו.

- הקמת אפליקציה לבחירת שמלה בטעמה האישי של הכלה.

- השקת תוכנית שותפים לעסקים משיקים בתחום.

יחסי ציבור

משרדי יח"צ - שכירת משרדי יח"צ מובילים ב-3 מדינות נוספות בעולם בנוסף לרני רהב בישראל (אנגליה, איטליה וארה"ב).

שטיחים אדומים ושגרירות מותג - החתמת פרזנטורית מובילה בקנה מידה עולמי שתייצג את המותג.

ארועים

שבוע האופנה - השתתפות בשבועות האופנה בישראל, איטליה, לונדון, ניו יורק והמשך גם סין וצרפת.

השקת קולקציה במתחם ייחודי הכולל חוויה - השקות הקולקציות שלנו באירועי מכירות עם הזמנת לקוחות וזכיינים מובילים במתחם הכולל ארוח, טיסות וחוויה סביב המותג, כל פעם בלוקיישן אחר ואסטרטגי לטובת המותג והשוק בו נרצה להתמקד בהתאם לתוכנית העסקית.

תערוכות - השתתפות בתערוכות מובילות בתחום הכלות המשמשות כאבן דרך בעולם הכלות, רוב התערוכות יפנו לשוק הסיטונאי עם אפשרות לתערוכות עבור צרכן סופי במקומות אסטרטגיים בהם יש לנו חנות דגל או זכיין מרכזי ומשמעותי.



כספים


ערוצי ההכנסות של החברה מתפלגות לשלושה מגזרי פעילות:

זכיינות: ניהול ותפעול רשת זכיינות בינלאומית ברווח גולמי צפוי של 69%, סך חנויות צפוי בשנה החמישית לפעילות 115 חנויות.

קמעונאות: מכירה ללקוחות קצה בחנויות דגל של החברה הממוקמות בנקודות נבחרות בעולם עם רווח גולמי ממוצע של כ-73%. סך חנויות דגל צפויות בשנה החמישית לפעילות 6 חנויות דגל.

סיטונאות: מכירה ללקוחות סיטונאים ברחבי העולם, הלקוחות רוכשים את השמלות בשיעור רווח גולמי של כ-53%. סך חנויות צפוי בשנה החמישית לפעילות 350 חנויות.



* ההשקעה במודל הזכיינות משפיעה בצורה ישירה על ההכנסות הצפויות בערוץ הסיטונאי (מכירת שמלות לזכיינים).

וזוהי התחזית הפיננסית שלנו לשנים הקרובות (מתוך התוכנית העסקית):


מקורות שימושים ושריפת מזומנים חודשית:


האתגר בענף שמלות הכלה:

זיהינו את נקודות התורפה בשוק שמלות הכלה, הן ברמה הסיטונאית והן ברמה הקמעונאית, הכוללות בין השאר: עלויות ייצור, תפעול, מלאי, מגוון, עלויות רכש, ניהול המכירות וקשר מול לקוחות בינלאומיים המתמודדים עם אתגרים שיווקיים, לוגיסטיים, פיננסים ושירות ללקוחות קצה.

אז איך פתרנו את האתגרים שעומדים בענף שמלות הכלה?

יצירתיות, חשיבה תהליכית והטמעת שיטות ניהול, שיווק ומכירות מתחום ההיי טק.

בעוד המתחרים שלנו שמים את הדגש בעיצובי השמלות ומכירתם ללקוחות סיטונאים, בנינו את קבוצת ריקי דלאל סביב התמחות בשיווק מדויק, מכירות לכלות, יצירת שקט תפעולי, פיתוח כלים מתקדמים המובילים להצלחה וזאת בנוסף ליצירת שמלות כלה בעיצובים מרהיבים.

אנחנו מסתכלים על כל סלון ועל מכלול מרכיביו השונים, ניתחנו את נקודות התורפה הרכבנו מחדש את שרשרת הערך אנו מספקים מודל עסקי המכיל פתרונות מלאים לשלל האתגרים:

בחנויות הדגל פיתחנו שיטת מכירות מבוססת חווית מותג ייחודית המביאה לאחוזי סגירה של מעל 50% ברצפת המכירה.

הקמנו מערך שיווק דיגיטלי מתוחכם המנוהל בשיטות עבודה של חברה טכנולוגית המעניקים ללקוחות מעטפת שיווקית של 360 מעלות, הכוללת תוכן ממוקד, בניית מערך שיתופי פעולה עם משפיעניות, הגברת החשיפה למותג ולחנויות תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשנים המאפשרים לנו להביא את הכלות מהעולם הוירטואלי לפתח החנות.

אנו עובדים עם מערכת CRM מהמובילות בעולם המאפשרת לנו בכל רגע נתון לקבל תמונת מצב מלאה וברורה לגבי סטטוס הלקוחות והמהלכים השיווקים שלנו בכל זמן נתון בכדי לקבל החלטות נכונות.

הטמענו מערכת ERP המספקת פתרונות מקיפים וגמישים להגברת היעילות והרווחיות של החברה באמצעותה כל התקשורת והתהליכים בתוך ובין המחלקות השונות בחברה מתממשקים.

אנו נותנים ללקוחותינו שירותי לוגיסטיקה מלאים ומאפשרים להם תהליך פשוט, מהיר ונטול דאגות, קיצרנו את זמן האספקה המקובל בשוק מ-180 ל-45 יום.

הצלחנו ליצור רווח גולמי גבוה מהמקובל ובנוסף יש לנו קשת של פתרונות מימון ללקוחות בהתאם לצרכים הפיננסים שלהם.

אנו מעמידים מוקד שירות וניהול ללידים הנכנסים מהערוצים השונים (אתר, צ'ט, רשתות חברתיות, פעילות שיווקית) מסווגים ומשייכים את הלידים לחנויות המתאימות תוך כדי מעקב באמצעות מערכת ה-CRM.

מחלקת הדיגיטל והמכירות התחילה פיתוח של מערכת לשיווק ותגמול שותפים ייחודית לענף, המקשרת בין עולם ה-online  ל-offline  בה ניתנת הזדמנות לנותני שירותים משיקים (אולמות אירועים, מעצבות אירועים וכד) לייצר ערוץ הכנסות נוסף על ידי הפניית כלות למותג.

כל זאת נותן ערך משמעותי ללקוחותינו ואיפשר לנו לבצע את הפרישה הרחבה בתקופה קצרה כל כך.

האתגרים שלנו:

במהלך השנתיים האחרונות תוך כדי התרחבות והעמדת התשתיות התומכות בפעילות, נוצר ביקוש גבוה מלמטה למותגי הקבוצה, אם לא נדע לתת מענה מהיר לביקוש זה, הוא יפוספס ויעבור למתחרינו.

הביקוש הגבוה וכמות השמלות הגדולה אותה החברה מספקת כל שנה דורש ייצור מסיבי ותהליכים לוגיסטיים מורכבים, התקשרות עם שותפים אסטרטגיים מובילים הן בתחום היצור והן בתחום הלוגיסטי מהווים מפתח להצלחה.

התחרות:

המעצבות הישראליות מהוות את חוד החנית של תחום עיצוב שמלות הכלה בעולם, בין המעצבות המובילות ניתן למצוא את ברטה וגליה להב.

בנוסף ישנם חברות ותיקות כפרונביאס הספרדית וניקול פאשן האיטלקית.

 כאמור פרונביאס נמכרה בשנת 2018 ב-557 מיליון יורו, ניקול פאשן נמכרה בשנת 2018 לקבוצת BC partners במחיר שאינו ידוע (מאות מיליוני דולרים).

אין הערכות שווי לגבי שאר המתחרים (חברות פרטיות).





קבוצת ריקי דלאל היא כבר מזמן לא סיפור סינדרלה, אנחנו מציגים לשוק חברה רווחית הנמצאת בצמיחה יוצאת דופן ורגע לפני הפיכה לבית אופנה מוביל ברמה העולמית.

יצרנו תמהיל נכון של מוצר מעולה ופיצחנו קוד מכירות עם אחוזי המרה סופר גבוהים. אנחנו זוכים באופן קבוע לפידבקים מעולים מהלקוחות שלנו ופרגון גורף מהמדיה.

התחלנו מהלך הקמת מודל זכיינות במטרה לפרוץ לשוק האמריקאי ואנחנו מנוהלים על ידי צוות "מורעל" וסינרגטי.

משקיעים מנוסים שיודעים לזהות פוטנציאל ומשקיעים חדשים עם תחושת בטן טובה – אנחנו מזמינים אתכם לקחת אתנו חלק במסע מופלא ולצעוד אל קדמת הבמה של מותגי האופנה בעולם.


תקשורת, אירועים ותצוגות אופנה:

קולקציית אביב/קיץ 2020:



בית האופנה של ריקי דלאל באשדוד:


סרטונים נוספים:

    



סרטונים מהקולקציות שלנו:








סרטונים של כלות אמיתיות שלנו ברחבי העולם:


צוות

רד
ריקי דלאל_pic

ריקי דלאל

Principal designer and a muse for brand values

מאז ועד היום מעצבת הבית של החברה, מובילה את ערכי המותג, מתפקדת ללא לאות כמעיין יצירתי שקובע את הטון של השמלות, עם היכרות ארוכת שנים של הצד הפונקציונלי של השמלות, אמנית בגזירה, דיגום ותפירה עילית, ומי שמרעיפה על כולנו חום, אהבה ואמונה בערכי כבוד האדם סובלנות ואהבה לכל כלה באשר היא.

מג
מנחם גבר_pic

מנחם גבר

CO FOUNDER,CEO

מנחם גבר (42), יזם ודירקטור מנוסה אשר הוביל מספר חברות בישראל וברחבי העולם להישגים משמעותיים ב -15 השנים האחרונות. מבעלי המותג ZIPIT. ניסיונו המוכח חוצה תחומים: מייצור (יצירת קווי ייצור בסין ואוקראינה) להפצה (הפצה של 25,000 חנויות ברחבי העולם) וקמעונאות. התמחותו בזיהוי עסקים בעלי פוטנציאל גבוה, השבחתם והבאתם להצלחה. מנחם מוביל את הצוות ביד רמה ובוטחת תוך קביעת שגרות ניהול ומדידה מודרניות ועל ידי יצירת אווירה של יחידה מיוחדת ומגובשת.

דלק
דניאל לב קורן_pic

דניאל לב קורן

CO FOUNDER,Marketing

דניאל לב-קורן (37), יזמית בעלת התמחות רחבה בתחום הקמעונאות בשוק האנגלי. הובילה מספר חברות להצלחה יוצאת דופן בתחום זה. דניאל מובילה את תחום חווית המכירה והפיתוח העסקי בקבוצה ותורמת מנסיונה הרב להקמת רשת השותפים העסקיים של החברה ברמת הסיטונאות והזכיינות. דניאל דמות מוכרת ברחבי הבוטיקים שלנו בכל העולם וידועה כמחוללת מוטיבציה בקרב צוותים וכמי "ששורפת" את רצפת המכירה.

לל
לירן לב_pic

לירן לב

Digital Marketing Manager

לירן לב (40), בוגר מדעי המחשב (BSc) מטעם מכללת ת"א-יפו. מנהל מחלקת מרקטינג ומנהל ה- IT בקבוצת ריקי דלאל. בעל ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בפיתוח צד שרת של מערכות eCommerce מורכבות וניהול פרוייקטים. מנהל רשתות ותקשורת MCSE מוסמך מטעם מייקרוסופט מטמיע מערכת פריוריטי מוסמך מטעם אשבל מערכות. לירן מנהל כיוםאת כל הנכסים הדיגיטליים של קבוצת ריקי דלאל (אתר אינטרנט, קמפיינים ממומנים, קידום אורגני ומערכות הנהלת חשבונות).

ער
עמית רייבי _pic

עמית רייבי

CO FOUNDER,business dev

עמית רייבי (41), יזם עם היסטוריה מפגינה של עבודה בענף הקמעונאות, (כשבוגרי צבא עבדו בעגלות בארה"ב בגיל 24 עמית היה בעלים של 98 נקודות מכירה), ממוקם בארה"ב, מבעלי המותג ZIPIT ובעל ניסיון של למעלה מ 20 שנה בניהול פרויקטים בשווקים הקמעונאיים בינלאומיים. מומחה לפיתוח עסקי חזק, מיומן בתקצוב, תכנון עסקי, קמעונאות, מכירות וזיהוי מיזמים בעלי פוטנציאל עסקי גבוה, גיוס משאבים והובלתם למימוש מלוא הפוטנציאל שלהם.

דד
דאדי דלאל_pic

דאדי דלאל

CO FOUNDER, Development

דאדי דלאל (40), הינו המעצב, בנה של ריקי דלאל, האיש שעד היום מזיל דמעה כשהוא רואה פעם ראשונה דגם של תחרה מעולה, הראשון שראה את הפוטנציאל בכישרונה של אמו ונחשב בחברה לממשיך דרכה היצירתית, החל את דרכו בתחום הפרסום ויחסי הציבור בייצוג חברות קמעונאיות מובילות. דאדי מוכשר, מקושר ובעל יכולת לזהות מגמות וטרנדים בעולם. אחראי על פיתוח המוצרים בחברה, הקו הגרפי והעיצובי, בנוסף לכל ההזמנות המיוחדות בעבור הכלות.

רשט
רו״ח שני טובול_pic

רו״ח שני טובול

CFO

רו"ח, מוסמך במנהל עסקים, בעל נסיון רחב בניהול כספים בחברות בינלאומיות ציבוריות ופרטיות. בעבר עבד בחברת גזית גלוב. כיהן כסמנכ"ל כספים בחברת ASRR, BBB וכימדע.בעל ניסיון רב במימון בנקאי, תקציב, תזרים בהיקפים משמעותיים בבורסה בישראל ובנסדא"ק.

עעש
עו״ד עידן שושן_pic

עו״ד עידן שושן

CO FOUNDER, Sales

עו"ד עידן שושן (41), עשה את צעדיו הראשונים בעולם העסקים ישר לאחר התמחותו במשפט מסחרי. בעבר הקים עידן חברות אופנה, יבוא ותוכנה. עידן מוביל את מחלקת המכירות של ריקי דלאל, עם החזון שהלקוחות הם השותפים שלנו והבסיס להצלחת החברה.

בלשונית זו מוצגים מסמכים, מצגות, טבלאות וטפסים שהעלו היזמים כמידע מפורט להבנת העסקה מעבר לתמצית המנהלים.
אנו ממליצים לקרוא אותם לעומק.
pdf
Download
תוכנית עסקית
pdf
Download
תעודת רשם החברות
jpg
Download
נתוני קהל היעד בארה״ב
pdf
Download
ריקי דלאל - תקנון התאגדות מעודכן - נוסח כפי שהוגש
pdf
Download
תעודת התאגדות- חברת בת באנגליה
pdf
Download
אישור רישום סימן מסחרי USPTO
pdf
Download
אישור רישום סימן מסחרי EUIPO
pdf
Download
בקשה לרישום סימן מסחר - רשות הפטנטים
jpg
Download
עובדות מעניינות
pdf
Download
תיקון להסכם המיסדים
pdf
Download
כתב התחיבות בעלי ענין - דניאל לב
pdf
Download
כתב התחיבות בעלי ענין - עידן שושן
pdf
Download
כתב התחיבות בעלי ענין - דאדי דלאל
pdf
Download
כתב התחיבות בעלי ענין - עמית רייבי
pdf
Download
כתב התחיבות בעלי ענין - מנחם גבר
pdf
Download
דוח כספי 2018
pdf
Download
אישור בדבר רישום הודעה על שינוי תקנון
pdf
Download
אישור בדבר רישום הודעה על שינוי בהרכב הון מניות
pdf
Download
אישור בדבר רישום הודעה על הגדלה של הון רשום
pdf
Download
דוח רווח והפסד השוואתי 2018-2019 (2019 רבעון 1-3)
pdf
Download
אישור עורך דין
pdf
Download
אישור נושא משרה
pdf
Download
ניוזלטר למשקיעים - מהדורה 1
pdf
Download
ניוזלטר למשקיעים - מהדורה 2
pdf
Download
מקרא RD
pdf
Download
נסח חברה קבוצת ריקי דלאל
pdf
Download
מרשם אחזקות - קבוצת ריקי דלאל
pdf
Download
כתב הצעה - נוסח חתום
pdf
Download
כתב הצעה - נוסח נקי
pdf
Download
כתב הוראות לנאמן - חתום
pdf
Download
גילוי נאות מסגרות אשראי והתחייבויות החברה
pdf
Download
גילוי נאות השקעות במסגרת הגיוס הסגור
pdf
Download
Investment Agreement
LL
pic
scorplev
30/03/2020
שב
pic
שגיא ברייטנר
08/03/2020
שע
pic
שריהאן עבאס
22/03/2020
שט
pic
שני טובול
09/03/2020
על
pic
עידו לב
18/02/2020
ער
pic
עדי רויטמן
18/02/2020
עק
pic
עידן ועדי קמינסקי
18/02/2020
ער
pic
עזרא רייבי
18/02/2020
מל
pic
מאיר ויונת לב
18/02/2020
בפ
pic
בנגמין פרידמן
18/02/2020
אא
pic
אלברט ארונוב
18/02/2020
יל
pic
יוסף לוי
28/02/2020
רד
pic
ראובן דלאל
03/03/2020
מש
pic
מלי שושנה
07/03/2020
דד
pic
דאדי דלאל
09/03/2020
דא
pic
דורין אברהם דלאל
07/03/2020
קא
pic
קובי אברהם
07/03/2020
ער
pic
ענת רובין
09/03/2020
בא
pic
בן ארצי
09/03/2020
טמ
pic
טלית מטיקו
09/03/2020
אב
pic
אלה בוזוקשוולי
09/03/2020
אק
pic
אסנת קורן
09/03/2020
יא
pic
יצחק אליהו
09/03/2020
מב
pic
מאיה בן שבת
10/03/2020
נכ
pic
נופר כהן
10/03/2020
לח
pic
לירית חי
10/03/2020
אק
pic
אלדד קורן
10/03/2020
תק
pic
תאיר קורן
10/03/2020
שמ
pic
שנית מסיקה-נחום
11/03/2020
יב
pic
יאיר בן שלום
10/03/2020
שד
pic
שירן דלאל
10/03/2020
יל
pic
יניר לנקרי
11/03/2020
סח
pic
סיוון חי
11/03/2020
עב
pic
ענת בן ציון
11/03/2020
גז
pic
ג'ולי זקוטו
11/03/2020
או
pic
אובי ורון
11/03/2020
אמ
pic
אייל משיח
11/03/2020
שב
pic
שלומי בן משה
11/03/2020
דמ
pic
דניאל מסורי
11/03/2020
סש
pic
סמי שושן
11/03/2020
אמ
pic
אתי מסורי
11/03/2020
עא
pic
עמנואל אליאזרוב
11/03/2020
אש
pic
אמיר שטרוך
11/03/2020
ימ
pic
ירדן מסורי
11/03/2020
ופ
pic
ורד פרדו
11/03/2020
אנ
pic
אדיר נונה
11/03/2020
עש
pic
עינב שושן
11/03/2020
נד
pic
נועה דלאל
11/03/2020
לפ
pic
ליאור פלוס
11/03/2020
JS
pic
Jasmin Sharabi
12/03/2020
עב
pic
ענבר בן עטיה
18/03/2020
עח
pic
עדי חזות
26/03/2020
YS
pic
yiftach saliternik
26/03/2020

    פורסם ב-
  • ברכישת ניירות הערך המוצעים באמצעות האתר כרוכים סיכונים, בין השאר, עקב הסיכון לחדלות פירעון של החברה המציעה, אפשרות אובדן כספי ההשקעה כולה, עקב היות המשקיעים בעלי מניות מיעוט, או עקב פעולות החברה המציעה או בעל השליטה בה, לרבות דילול כתוצאה מגיוסים עתידיים, מכירת השליטה בחברה המציעה, מכירת נכסים מהותיים של החברה המציעה או עסקאות אחרות עם בעלי עניין.
  • ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך.
  • Fundit לא בדקה את נאותות הצעת ניירות הערך או כדאיותה, והיא אינה אחראית לשימוש שייעשה בתמורה שתגויס על ידי החברה המציעה.
  • השימוש באתר והסיכונים הכרוכים ברכישת ניירות ערך המוצעים באתר, כמפורט לעיל ובתנאי השימוש באתר, הינם על אחריות המשקיעים בלבד. Fundit לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי, לרבות אובדן הכנסות, אובדן רווחים ו/או אובדן השקעה, אשר ייגרם כתוצאה מהשימוש באתר.בכלל זה, Fundit אינה מספקת, במישרין או בעקיפין, ייעוץ או המלצות למשקיעים בנוגע להצעות המפורסמות באתר.
  • ניירות הערך שיירכשו מהחברה המציעה לא יירשמו למסחר בבורסה. מובהר כי לא קיים שוק מוסדר כלשהו בו ניתן למכור ו/או לרכוש ניירות ערך שנרכשו מחברות מציעות כאמור. מכירה ו/או רכישה של ניירות ערך שנרכשו בהצעה כאמור כפופה למגבלות הקבועות בדין הכללי, ובכלל זאת האיסור הקבוע בחוק ניירות ערך לעשות הצעה לציבור של ניירות ערך שלא על פי תשקיף שרשות ניירות ערך התירה את פרסומו.
ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך