preloaderNew

קבוצת ריקי דלאל

RD NEXT STAGE

עם נוכחות מרשימה של 5 חנויות דגל, 2 חנויות במודל זכיינות, ו-217 נקודות מכירה (סלוני כלות) בחמש יבשות, קבוצת ריקי דלאל יוצאת לסבב גיוס ראשון לאחר שנתיים של פעילות בהם מיצבה עצמה כחברת שמלות הכלה הישראלית המובילה בעולם.
img
round1
0%
0
משקיעים
img
44
ימים נותרו לגיוס

שלב סגור למשקיעים החל מ- 30,000 ש"ח לפרטים ir@fundit.co.il או בוואטסאפ 

עם 5 חנויות דגל (לונדון, ברמינגהם, סן פרנסיסקו, ניו-יורק, אשדוד) 2 חנויות במודל זכיינות, ו-217 נקודות מכירה  (סלוני כלות) בחמש יבשות 217 סלונים בחמש יבשות, שמלות המופיעות במגזינים מובילים, שטיחים אדומים נחשבים, תוכניות טלוויזיה עתירות רייטינג  וחשיפת הקולקציות החדשות במאות בלוגים מובילים בתחום.

פיתחנו מודל עסקי שמשנה תחום מסורתי ומביא אליו שיטות מתחום ההיי טק ולאחר שביססנו את התשתית התפעולית אנו יוצאים לסבב גיוס ראשון.

כעת, אנחנו עומדים בפני התרחבות משמעותית ומזמינים אתכם להיות חלק מהעתיד שלנו.

בדרך לשלב הבא:

קבוצת ריקי דלאל הוקמה במטרה לממש את הפוטנציאל העסקי והביקוש הבינלאומי הגואה לעיצוביה של ריקי דלאל, אחת ממעצבות שמלות הכלה הוותיקות והמובילות בישראל.

הפניית תשומת לב להיבטים עסקיים מקיפים בקשר בין החברה ללקוחותיה (שיווק, מכירות, תפעול, כספים) בידל את החברה והעניק לה יתרון משמעותי מול חברות דומות בשוק.

מרווחים יוצאי דופן מהמקובל וביקוש קשיח למוצרי החברה מאפשרים לחברה להעניק שירותים שחברות אחרות אינן מסוגלות לתת.

קבוצת ריקי דלאל מצטיינת בצוות ניהולי עתיר ניסיון, המביא לשולחן "קבלות" על הצלחות בינלאומיות, הצוות שלנו מחויב להצלחת הקבוצה 24 שעות ביממה (כדי ללמוד על הצוות שלנו, אנחנו מזמינים אתכם לעבור ללשונית ״הצוות״).

תוך פחות משנתיים מרגע התגבשות הקבוצה, באמצעות עבודה קשה וחזון ברור הפכנו לסנסציה עולמית. אבל מבחינתנו זו רק ההתחלה - התוכניות העסקיות שלנו מכוונות למקום הגבוה ביותר, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למסע להיות אחד מבתי האופנה המובילים בעולם.

יצרנו גידול פנומנלי במאות אחוזים בכמות נקודות המכירה בעולם בשלוש השנים האחרונות:


הפוטנציאל:

שוק החתונות העולמי הינו שוק ענק המגלגל 298 מיליארד דולר בשנה, מתוכו ארה"ב בלבד מהווה שוק של 53 מיליארד דולר.

בניגוד לשוק האופנה העולמי העובר טלטלה בשנים האחרונות עקב מעבר מאסיבי לרכישות און ליין, שוק שמלות הכלה הוערך בשנת 2017 ב-32 מיליארד דולר ונמצא בגידול קבוע ויציב של כ-6.5% בשנה, השוק צפוי לגדול עד לאזור ה-43 מיליארד דולר בשנת 2022.

מותגים בינלאומיים כפרונוביאס נמכרה בשנת 2018 במחיר של 557 מיליון יורו, ניקול פאשן נמכרה בשנת 2018 לקבוצת BC partners במחיר שאינו ידוע (מאות מיליוני דולרים).

האתגר בענף שמלות הכלה:

זיהינו את נקודות התורפה בשוק שמלות הכלה, הן ברמה הסיטונאית והן ברמה הקמעונאית, הכוללות בין השאר: עלויות ייצור, תפעול, מלאי, מגוון, עלויות רכש, ניהול המכירות וקשר מול לקוחות בינלאומיים המתמודדים עם אתגרים שיווקיים, לוגיסטיים, פיננסים ושירות ללקוחות קצה.

אז איך פתרנו את האתגרים שעומדים בענף שמלות הכלה?

במשפט אחד: יצירתיות, חשיבה תהליכית והטמעת שיטות ניהול, שיווק ומכירות מתחום ההיי טק.

בכמה משפטים:

בעוד המתחרים שלנו שמים את הדגש בעיצובי השמלות ומכירתם ללקוחות סיטונאים, בנינו את קבוצת ריקי דלאל סביב התמחות בשיווק מדויק, מכירות לכלות, יצירת שקט תפעולי, פיתוח כלים מתקדמים המובילים להצלחה וזאת בנוסף ליצירת שמלות כלה בעיצובים מרהיבים.

אנחנו מסתכלים על כל סלון ועל מכלול מרכיביו השונים, ניתחנו את נקודות התורפה הרכבנו מחדש את שרשרת הערך אנו מספקים מודל עסקי המכיל פתרונות מלאים לשלל האתגרים:

בחנויות הדגל פיתחנו שיטת מכירות מבוססת חווית מותג ייחודית המביאה לאחוזי סגירה של מעל 50% ברצפת המכירה.

הקמנו מערך שיווק דיגיטלי מתוחכם המנוהל בשיטות עבודה של חברה טכנולוגית המעניקים ללקוחות מעטפת שיווקית של 360 מעלות, הכוללת תוכן ממוקד, בניית מערך שיתופי פעולה עם משפיעניות, הגברת החשיפה למותג ולחנויות תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשנים המאפשרים לנו להביא את הכלות מהעולם הוירטואלי לפתח החנות.

אנו עובדים עם מערכת CRM מהמובילות בעולם המאפשרת לנו בכל רגע נתון לקבל תמונת מצב מלאה וברורה לגבי סטטוס הלקוחות והמהלכים השיווקים שלנו בכל זמן נתון בכדי לקבל החלטות נכונות.

הטמענו מערכת ERP המספקת פתרונות מקיפים וגמישים להגברת היעילות והרווחיות של החברה באמצעותה כל התקשורת והתהליכים בתוך ובין המחלקות השונות בחברה מתממשקים.

אנו נותנים ללקוחותינו שירותי לוגיסטיקה מלאים ומאפשרים להם תהליך פשוט, מהיר ונטול דאגות, קיצרנו את זמן האספקה המקובל בשוק מ-180 ל-45 יום.

הצלחנו ליצור רווח גולמי גבוה מהמקובל ובנוסף יש לנו קשת של פתרונות מימון ללקוחות בהתאם לצרכים הפיננסים שלהם.

אנו מעמידים מוקד שירות וניהול ללידים הנכנסים מהערוצים השונים (אתר, צ'ט, רשתות חברתיות, פעילות שיווקית) מסווגים ומשייכים את הלידים לחנויות המתאימות תוך כדי מעקב באמצעות מערכת ה-CRM.

מחלקת הדיגיטל והמכירות התחילה פיתוח של מערכת לשיווק ותגמול שותפים ייחודית לענף, המקשרת בין עולם ה-online  ל-offline  בה ניתנת הזדמנות לנותני שירותים משיקים (אולמות אירועים, מעצבות אירועים וכד) לייצר ערוץ הכנסות נוסף על ידי הפניית כלות למותג.

כל זאת נותן ערך משמעותי ללקוחותינו ואיפשר לנו לבצע את הפרישה הרחבה בתקופה קצרה כל כך.

למה לי להשקיע בריקי דלאל?

העיצובים הישראלים הפכו להיות בשנים האחרונות חוד החנית של התעשייה ומובילים בחדשנות ועיצובים ייחודים המשנים ללא הכר את שוק הכלות: ממסורתי למודרני ונועז.

בעוד המעצבות הישראליות תופסות מקום נכבד בתערוכות ומהוות מודל לחיקוי למעצבים אחרים, טרם קם מותג ישראלי וביצע את הפריצה תוך מימוש הפוטנציאל העסקי.

לאחר כמעט שלוש שנים של פעילות, אנו מביאים לשולחן:

  • פעילות קיימת ורווחית.
  • צבר הזמנות קיים במיליוני ש״ח.
  • מספר ערוצי רווח: סיטונאות, קמעונאות, זכיינות.
  • תשתית תפעולית וניהול ייחודי ומתקדם המשלב הייטק בתחום מסורתי וכולל פתרונות 360 מעלות ללקוחותינו.
  • מותג הזוכה להכרה בינלאומית.
  • סימני מסחר רשומים בשווקים מרכזיים בעולם.
  • טרום כניסה לשוק האמריקאי (זכיינות).
  • הנפקה ציבורית מתוכננת בשנת 2021.

האתגרים שלנו:

במהלך השנתיים האחרונות תוך כדי התרחבות והעמדת התשתיות התומכות בפעילות, נוצר ביקוש גבוה מלמטה למותגי הקבוצה, אם לא נדע לתת מענה מהיר לביקוש זה, הוא יפוספס ויעבור למתחרינו.

הביקוש הגבוה וכמות השמלות הגדולה אותה החברה מספקת כל שנה דורש ייצור מסיבי ותהליכים לוגיסטיים מורכבים, התקשרות עם שותפים אסטרטגיים מובילים הן בתחום היצור והן בתחום הלוגיסטי מהווים מפתח להצלחה.

התחרות:

המעצבות הישראליות מהוות את חוד החנית של תחום עיצוב שמלות הכלה בעולם, בין המעצבות המובילות ניתן למצוא את ברטה וגליה להב.

בנוסף ישנם חברות ותיקות כפרונביאס הספרדית וניקול פאשן האיטלקית.

 כאמור פרונביאס נמכרה בשנת 2018 ב-557 מיליון יורו, ניקול פאשן נמכרה בשנת 2018 לקבוצת BC partners במחיר שאינו ידוע (מאות מיליוני דולרים).

אין הערכות שווי לגבי שאר המתחרים (חברות פרטיות).


תוכלו לממש את ההשקעה שלכם בצורות הבאות:

הנפקה ציבורית

אופציה למימוש במקרה מכירה (אקזיט)

חלוקת רווחים

אז מה אנחנו הולכים לעשות עם הכסף?

בעזרת הכסף שיגוייס נרחיב את פעילויות החברה בצורה יעילה ומהירה אף יותר.

בשנה הקרובה נגדיל את נקודות ההפצה שלנו ב-50 חנויות נוספות ברחבי העולם.

אנחנו עומדים להקים חנות דגל נוספת.

עיקר ההשקעה היא לטובת  פריצה מאסיבית לשוק האמריקאי בה אנו מתכננים להקים כ-115 חנויות בזכיינות בחמש השנים הקרובות.

קבוצת ריקי דלאל נמצאת בנקודת פריצה.

מרווחים יוצאי דופן וביקוש קשיח וגובר לשמלות שלנו הביאו אותנו לבשלות ומוכנות לבצע את השלבים הבאים בתוכנית העסקית. לאחר שנתיים וחצי של פעילות אינטנסיבית, הגעה להישגים משמעותיים והעמדת תשתית תפעולית מצוינת - אנחנו עולים להתקפה

השלב הבא... חנויות

השלב הבא... פיתוח ושיווק

דיגיטל

  • הטמעת תוכנית מרקטינג 360 מעלות ללקוחותינו.
  • הקמת מערכת דיגיטלית למכירת סמפלים עבור לקוחותנו.
  • הקמת אפליקציה לבחירת שמלה בטעמה האישי של הכלה.
  • השקת תוכנית שותפים לעסקים משיקים בתחום.

יחסי ציבור

  • משרדי יח"צ - שכירת משרדי יח"צ מובילים ב-3 מדינות נוספות בעולם בנוסף לרני רהב בישראל (אנגליה, איטליה וארה"ב).
  • שטיחים אדומים ושגרירות מותג - החתמת פרזנטורית מובילה בקנה מידה עולמי שתייצג את המותג.

ארועים

  • שבוע האופנה - השתתפות בשבועות האופנה בישראל, איטליה, לונדון, ניו יורק והמשך גם סין וצרפת.
  • השקת קולקציה במתחם ייחודי הכולל חוויה - השקות הקולקציות שלנו באירועי מכירות עם הזמנת לקוחות וזכיינים מובילים במתחם הכולל ארוח, טיסות וחוויה סביב המותג, כל פעם בלוקיישן אחר ואסטרטגי לטובת המותג והשוק בו נרצה להתמקד בהתאם לתוכנית העסקית.
  • תערוכות - השתתפות בתערוכות מובילות בתחום הכלות המשמשות כאבן דרך בעולם הכלות, רוב התערוכות יפנו לשוק הסיטונאי עם אפשרות לתערוכות עבור צרכן סופי במקומות אסטרטגיים בהם יש לנו חנות דגל או זכיין מרכזי ומשמעותי.


ערוצי ההכנסות של החברה מתפלגות לשלושה מגזרי פעילות:

זכיינות: ניהול ותפעול רשת זכיינות בינלאומית ברווח גולמי צפוי של 69%, סך חנויות צפוי בשנה החמישית לפעילות 115 חנויות.

קמעונאות: מכירה ללקוחות קצה בחנויות דגל של החברה הממוקמות בנקודות נבחרות בעולם עם רווח גולמי ממוצע של כ-73%. סך חנויות דגל צפויות בשנה החמישית לפעילות 6 חנויות דגל.

סיטונאות: מכירה ללקוחות סיטונאים ברחבי העולם, הלקוחות רוכשים את השמלות בשיעור רווח גולמי של כ-53%. סך חנויות צפוי בשנה החמישית לפעילות 350 חנויות.

* ההשקעה במודל הזכיינות משפיעה בצורה ישירה על ההכנסות הצפויות בערוץ הסיטונאי (מכירת שמלות לזכיינים).


קבוצת ריקי דלאל היא כבר מזמן לא סיפור סינדרלה, אנחנו מציגים לשוק חברה רווחית הנמצאת בצמיחה יוצאת דופן ורגע לפני הפיכה לבית אופנה מוביל ברמה העולמית.

יצרנו תמהיל נכון של מוצר מעולה ופיצחנו קוד מכירות עם אחוזי המרה סופר גבוהים. אנחנו זוכים באופן קבוע לפידבקים מעולים מהלקוחות שלנו ופרגון גורף מהמדיה.

התחלנו מהלך הקמת מודל זכיינות במטרה לפרוץ לשוק האמריקאי ואנחנו מנוהלים על ידי צוות "מורעל" וסינרגטי.

משקיעים מנוסים שיודעים לזהות פוטנציאל ומשקיעים חדשים עם תחושת בטן טובה – אנחנו מזמינים אתכם לקחת אתנו חלק במסע מופלא ולצעוד אל קדמת הבמה של מותגי האופנה בעולם.

תקשורת, אירועים ותצוגות אופנה:

קולקציית אביב/קיץ 2020:



בית האופנה של ריקי דלאל באשדוד:


סרטונים נוספים:

    



סרטונים מהקולקציות שלנו:








סרטונים של כלות אמיתיות שלנו ברחבי העולם:


צוות

רד
ריקי דלאל_pic

ריקי דלאל

Principal designer and a muse for brand values

מאז ועד היום מעצבת הבית של החברה, מובילה את ערכי המותג, מתפקדת ללא לאות כמעיין יצירתי שקובע את הטון של השמלות, עם היכרות ארוכת שנים של הצד הפונקציונלי של השמלות, אמנית בגזירה, דיגום ותפירה עילית, ומי שמרעיפה על כולנו חום, אהבה ואמונה בערכי כבוד האדם סובלנות ואהבה לכל כלה באשר היא.

מג
מנחם גבר_pic

מנחם גבר

CO FOUNDER,CEO

מנחם גבר (42), יזם ודירקטור מנוסה אשר הוביל מספר חברות בישראל וברחבי העולם להישגים משמעותיים ב -15 השנים האחרונות. מבעלי המותג ZIPIT. ניסיונו המוכח חוצה תחומים: מייצור (יצירת קווי ייצור בסין ואוקראינה) להפצה (הפצה של 25,000 חנויות ברחבי העולם) וקמעונאות. התמחותו בזיהוי עסקים בעלי פוטנציאל גבוה, השבחתם והבאתם להצלחה. מנחם מוביל את הצוות ביד רמה ובוטחת תוך קביעת שגרות ניהול ומדידה מודרניות ועל ידי יצירת אווירה של יחידה מיוחדת ומגובשת.

דלק
דניאל לב קורן_pic

דניאל לב קורן

CO FOUNDER,Marketing

דניאל לב-קורן (37), יזמית בעלת התמחות רחבה בתחום הקמעונאות בשוק האנגלי. הובילה מספר חברות להצלחה יוצאת דופן בתחום זה. דניאל מובילה את תחום חווית המכירה והפיתוח העסקי בקבוצה ותורמת מנסיונה הרב להקמת רשת השותפים העסקיים של החברה ברמת הסיטונאות והזכיינות. דניאל דמות מוכרת ברחבי הבוטיקים שלנו בכל העולם וידועה כמחוללת מוטיבציה בקרב צוותים וכמי "ששורפת" את רצפת המכירה.

לל
לירן לב_pic

לירן לב

Digital Marketing Manager

לירן לב (40), בוגר מדעי המחשב (BSc) מטעם מכללת ת"א-יפו. מנהל מחלקת מרקטינג ומנהל ה- IT בקבוצת ריקי דלאל. בעל ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בפיתוח צד שרת של מערכות eCommerce מורכבות וניהול פרוייקטים. מנהל רשתות ותקשורת MCSE מוסמך מטעם מייקרוסופט מטמיע מערכת פריוריטי מוסמך מטעם אשבל מערכות. לירן מנהל כיוםאת כל הנכסים הדיגיטליים של קבוצת ריקי דלאל (אתר אינטרנט, קמפיינים ממומנים, קידום אורגני ומערכות הנהלת חשבונות).

ער
עמית רייבי _pic

עמית רייבי

CO FOUNDER,business dev

עמית רייבי (41), יזם עם היסטוריה מפגינה של עבודה בענף הקמעונאות, (כשבוגרי צבא עבדו בעגלות בארה"ב בגיל 24 עמית היה בעלים של 98 נקודות מכירה), ממוקם בארה"ב, מבעלי המותג ZIPIT ובעל ניסיון של למעלה מ 20 שנה בניהול פרויקטים בשווקים הקמעונאיים בינלאומיים. מומחה לפיתוח עסקי חזק, מיומן בתקצוב, תכנון עסקי, קמעונאות, מכירות וזיהוי מיזמים בעלי פוטנציאל עסקי גבוה, גיוס משאבים והובלתם למימוש מלוא הפוטנציאל שלהם.

דד
דאדי דלאל_pic

דאדי דלאל

CO FOUNDER, Development

דאדי דלאל (40), הינו המעצב, בנה של ריקי דלאל, האיש שעד היום מזיל דמעה כשהוא רואה פעם ראשונה דגם של תחרה מעולה, הראשון שראה את הפוטנציאל בכישרונה של אמו ונחשב בחברה לממשיך דרכה היצירתית, החל את דרכו בתחום הפרסום ויחסי הציבור בייצוג חברות קמעונאיות מובילות. דאדי מוכשר, מקושר ובעל יכולת לזהות מגמות וטרנדים בעולם. אחראי על פיתוח המוצרים בחברה, הקו הגרפי והעיצובי, בנוסף לכל ההזמנות המיוחדות בעבור הכלות.

רשט
רו״ח שני טובול_pic

רו״ח שני טובול

CFO

רו"ח, מוסמך במנהל עסקים, בעל נסיון רחב בניהול כספים בחברות בינלאומיות ציבוריות ופרטיות. בעבר עבד בחברת גזית גלוב. כיהן כסמנכ"ל כספים בחברת ASRR, BBB וכימדע.בעל ניסיון רב במימון בנקאי, תקציב, תזרים בהיקפים משמעותיים בבורסה בישראל ובנסדא"ק.

עעש
עו״ד עידן שושן_pic

עו״ד עידן שושן

CO FOUNDER, Sales

עו"ד עידן שושן (41), עשה את צעדיו הראשונים בעולם העסקים ישר לאחר התמחותו במשפט מסחרי. בעבר הקים עידן חברות אופנה, יבוא ותוכנה. עידן מוביל את מחלקת המכירות של ריקי דלאל, עם החזון שהלקוחות הם השותפים שלנו והבסיס להצלחת החברה.

מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
  • ברכישת ניירות הערך המוצעים באמצעות האתר כרוכים סיכונים, בין השאר, עקב הסיכון לחדלות פירעון של החברה המציעה, אפשרות אובדן כספי ההשקעה כולה, עקב היות המשקיעים בעלי מניות מיעוט, או עקב פעולות החברה המציעה או בעל השליטה בה, לרבות דילול כתוצאה מגיוסים עתידיים, מכירת השליטה בחברה המציעה, מכירת נכסים מהותיים של החברה המציעה או עסקאות אחרות עם בעלי עניין.
  • ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך.
  • Fundit לא בדקה את נאותות הצעת ניירות הערך או כדאיותה, והיא אינה אחראית לשימוש שייעשה בתמורה שתגויס על ידי החברה המציעה.
  • השימוש באתר והסיכונים הכרוכים ברכישת ניירות ערך המוצעים באתר, כמפורט לעיל ובתנאי השימוש באתר, הינם על אחריות המשקיעים בלבד. Fundit לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי, לרבות אובדן הכנסות, אובדן רווחים ו/או אובדן השקעה, אשר ייגרם כתוצאה מהשימוש באתר.בכלל זה, Fundit אינה מספקת, במישרין או בעקיפין, ייעוץ או המלצות למשקיעים בנוגע להצעות המפורסמות באתר.
  • ניירות הערך שיירכשו מהחברה המציעה לא יירשמו למסחר בבורסה. מובהר כי לא קיים שוק מוסדר כלשהו בו ניתן למכור ו/או לרכוש ניירות ערך שנרכשו מחברות מציעות כאמור. מכירה ו/או רכישה של ניירות ערך שנרכשו בהצעה כאמור כפופה למגבלות הקבועות בדין הכללי, ובכלל זאת האיסור הקבוע בחוק ניירות ערך לעשות הצעה לציבור של ניירות ערך שלא על פי תשקיף שרשות ניירות ערך התירה את פרסומו.
ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך