preloaderNew

Olive X Press Ltd.

מכונת שמן זית ביתית

דמיינו שהייתם יכולים להכין לעצמכם בבית שמן זית טרי ואיכותי, באמצעות מכונה ביתית וקפסולות של זיתים טריים - זה בדיוק מה שאנחנו עושים! ועכשיו דמיינו שאתם יכולים להיות שותפים בחברה שמובילה את המהפכה הזו בעולם!. Olive X-Press מחוללת מהפכה עם טכנולוגיה המאפשרת ייצור שמן זית טרי ואיכותי במשך כל השנה, בכל עת ובכל מקום – ממש כמו שארע בעולם הקפה. אנחנו יוצאים לגיוס שנועד להבטיח הגעה לשוק ב - 2020. מוזמנים להצטרף אלינו בהשקעה ובהצלחה.
img
round2
41%
5
משקיעים
img
44
ימים נותרו לגיוס

מינ' השקעה בשלב הזה 25,000 ש"ח

למעוניינים להיכנס לשלב המקדים  ניתן לפנות לניר- nmpadan@gmail.com 054-2512138




על החברה

חברת Olive X-Press פיתחה טכנולוגיה חדשנית המאפשרת מהפכה עולמית בשוק שמן הזית:

מכונה ביתית, ראשונה מסוגה בעולם, וקפסולות זיתים מובחרים, המאפשרים לכל אדם להפיק בעצמו שמן זית טרי ואיכותי בכל זמן בשנה ובכל מקום בעולם.

בדומה למהפכת הקפה ומכונות האספרסו שהגיעו לבתים רבים בעולם - החברה תמכור מכונות ביתיות להפקת שמן זית בכבישה קרה, ותספק לרוכשי המכונות באופן שוטף זיתים באריזות הדומות לקפסולות קפה ושומרות על טריות השמן בתוך הזית עד לכבישתו. 

שילוב טרנד צרכני קיים של צריכת מזון טרי וטבעי וטכנולוגיה מוכחת של הפיתוח שביצענו, מאפשר לנו להיות מודל הנספרסו של עולם שמן הזית!

החזון שלנו הוא כיבוש פלח של כ - 5% משוק שמן הזית, שהן מכירות של 500 מיליון דולר בתוך 5 עד 10 שנים.


הבעיה אותה החברה פותרת:

בניגוד לטרנדים המובילים בעולם בתחום צריכת מזון - טרי, בריא, אורגני, והמעבר להכנת מזון איכותי באופן ביתי בשיטת Do It Yourself - דווקא תחום שמן הזית, מוצר בעל איכויות מופלאות הנמצא בשימוש תדיר, הולך וגובר בעולם כולו, מתנהל כשוק מיושן ואנכרוניסטי, וסובל משתי בעיות קשות: 

1. הונאות וזיופים - בשל הביקוש הגבוה לשמן זית איכותי התפתחה תעשייה שלמה של מוצרים מזויפים והונאות.

"Forbes: “If 80% Is Fake, Why Do You Keep Buying It?

יצרנים מבצעים כבישה חמה במקום כבישה קרה (חימום עיסת הזיתים מעל לטמפ' 35 מעלות בעת תהליך הכבישה מאפשר תפוקת שמן גבוהה – אך פוגע קשות באיכות השמן), מוהלים עם שמנים זולים, ומוכרים שמנים פגי תוקף. הערכות מבוססות קובעות ש – 80% ממוצרי שמן הזית על המדפים ברחבי העולם אינם מכילים את המוצהר בתווית המודבקת עליהם

2. אבדן טריות השמן שעל מדפי החנויות – בניגוד לזיתי מאכל, שמן זית איכותי ניתן לכבוש רק ביום המסיק (עונת הסתיו). לכן, ניתן כיום בד"כ ליהנות משמן זית טרי עד חודשים ינואר - פברואר בלבד. השמן נכבש  בבתי בד תעשייתיים בלבד, ואז משווק במשך כל השנה בבקבוקים ופחים - עד לעונת המסיק הבאה. במהלך תקופה ארוכה זו איכותו הכימית של שמן הזית מתדרדרת, טעמו וריחו נפגמים - ממש כמו שקיות הקפה שהיו נפוצות לפני 40 שנה... מרביתו של שמן הזית הנמכר בארה"ב, למשל, הינו בן כחצי שנה ועד שנתיים (!), תקופה במהלכה מתדרדרים ערכיו התזונתיים, מתדרדרת איכותו הכימית, הטעם הריח והארומה נפגעים, וכך גם יתרונותיו הבריאותיים. 


איך החברה פותרת את הבעיה: 

Olive X-Press מחוללת מהפכה בתחום עם טכנולוגיה כפולה המאפשרת ייצור שמן זית טרי ואיכותי במשך כל השנה, בכל עת ובכל מקום – ממש כמו שארע בעולם הקפה. פיתחנו: 

א. מכונת שמן זית ביתית (2*פטנטים בינלאומיים רשומים) - בלחיצת כפתור בודדת, בפעולה שקטה מבצעת המכונה כבישה קרה של 3 ק"ג זיתים טריים שאך נקטפו מהעץ, או זיתים מטופלים בקפסולה, ומאפשרת הפקת שמן זית טרי במהלך כל השנה! אב טיפוס ראשון, פועל ומתפקדהוצג בהדגמות ואירועים ברחבי העולם. בכספי הגיוס הנוכחי יושלם שלב פיתוח ועיצוב דגם אב טיפוס משופר וסופי. כבישת זיתים מול עיני הלקוח מונעת כל אפשרות זיוף או הונאה.


ב. טכנולוגיה לשמירת טריות שמן הזית בקפסולות – במשולב עם המכונה, פיתחה החברה טכנולוגיה מהפכנית, מוגנת פטנט, המאפשרת שמירת טריות תאי השמן בתוך זיתים - מרגע הקטיף ולמשך שנה ויותר. טכנולוגיה זו ניתנת למימוש מסחרי זול ופשוט, ובסביבה של מטעי זיתים קיימים.

בזכותה יכולים צרכנים להפיק ולצרוך שמן זית טרי בכבישה קרה, בכמות קטנה ועל בסיס יומי או שבועי, בכל מקום בעולם ובכל עת בשנה, ולהינות מכל יתרונותיו הבריאותיים של שמן הזית.

המשמעות המסחרית נרחבת: כמו בעולם הקפה, לרוכשי המכונות נמכור קפסולות זיתים בכל עת ומקום שיבקשו, ואשר יאפשרו שלל יתרונות בלעדיים: ייצור שמן זית טרי בבית, חוויית משתמש, מענה חדשני לביקוש עולמי אדיר, הולך וגובר, לשמן זית טרי, ריחני, טעים וארומתי, באופן המשנה כליל את כללי השוק הקיים. 



הטכנולוגיה של Olive X-Press ניתנת ברובה להתאמה (Scalable tech) מצורך לשימוש ביתי עד צורך לשימוש מסחרי (סופרמרקטים, מעדניות, מסעדות), וכבר החלה לעניין ענקיות מזון שונות. 

היכולת הייצורית של קפסולות הזיתים אינה מוגבלת כמותית. הטיפול מבוצע לזיתים מובחרים של מגדלים קיימים ברחבי העולם, ויש לנו את היכולת להגדיל מכירות ע"פ דרישת השוק. 


פוטנציאל שוק אדיר וחלוצי:

שוק שמן הזית העולמי נאמד בכ - 11 מיליארד דולר. שוק אדיר שהגדיל את מכירותיו באופן משמעותי בעשורים האחרונים. הביקוש העולמי לשמן זית עלה ב-73% אחוזים בממוצע במהלך 25 השנים האחרונות עם זינוקים מרשימים במיוחד במדינות הגדולות בעולם. הסיבה לגידול הצריכה הינה הגברת מודעות הבריאות העולמית והביקוש למוצרים טבעיים ובריאים.

עם עשרות מיליוני בני אדם המתגוררים באגן הים התיכון, אזור עשיר בעצי זית, ומאות מיליונים ברחבי העולם שאינם נהנים מעצי זית זמינים ותלויים בשמן זית מסחרי שהתיישן בבקבוקים במשך חודשים רבים, Olive X-Press  מביאה בשורה של ממש לשוק הצרכני והמסחרי

איור - גידול בצריכת שמן זית בעולם


תחזית מכירות החברה - יש לנו מספר קהלי יעד:

קהילות שגרות בסמוך לעצי זית

עשרות מיליוני משפחות, בעיקר באזור אגן הים התיכון, מתגוררות בסמוך לעצי זית בודדים. עד היום זיתים מעצים בודדים בד"כ נשרו ונרקבו... על עץ זית בודד כ - 20-80 קילו זיתים שיכבשו לכ- 4-16 ליטר שמן זית טרי ואיכותי ביותר. השווי האלטרנטיבי של שמן איכותי זה הינו בין $ 360 -  40. המכונה של Olive X-Press מאפשרת להם לכבוש שמן זית איכותי ואף לשווק אותו לאזורים הקרובים. ההשקעה ברכישת המכונה תוחזר מידית לאחר הפקת השמן. אוכלוסייה זו צפויה לרכוש מכונות גם ללא רכש קפסולות זיתים.


קהילת ״עשה זאת בעצמך״ ואחרות ברחבי העולם

Olive X-Press מתאימה בעיקר למתגוררים הרחק מעצי זית. בשנים האחרונות מתגברת מודעות הבריאות ברחבי העולם ואנשים מעדיפים להכין בעצמם את מוצרי המזון שהם צורכים בעזרת מכונות ביתיות להכנת לחם, פסטה, קפה, יין, בירה וכדומה. כמו כן, המוצרים המופקים בבית הם בדרך כלל טריים ואיכותיים יותר מאלה הנמכרים בסופרמרקטים. המכונה בשילוב הספקת הקפסולות הזיתים המטופלים של X-Press מתאימה בדיוק לאותה קהילה, שהיא למעשה קהל היעד הפוטנציאלי הגדול ביותר שלה, והיא צפויה להיות המכונה הנמכרת ביותר בתקופות החגים (כריסמס וחג ההודיה), במחיר נוח של כ- 250 $ בלבד.


מי המתחרים:

המכונה החדשנית, כמו גם טכנולוגיית הארכת חיי מדף הזית של Olive X-Press מוגנות בשלושה פטנטים ברחבי העולם, ויקשו על תחרות בשוק בו נדרש שילוב מכונות וטכנולוגיה של שימור זיתים. חברת OLIMAKER הספרדית מציעה לאחרונה מכונה גדולה, כבדה ויקרה בכפי 10 משלנו (2600$). תחרות צפויה מצד יצרני שמני זית פרימיום. לזכותנו תעמוד רכישת חומרי הגלם - זיתים מובחרים - ממקורות זהים לשלהם, בעוד ששמן הזית שיופק מזיתינו יהיה טרי, איכותי, וזול יותר משמני המדף המתיישנים שלהם.


האתגרים שלנו:

צירוף של טרנד צרכני גובר לצריכת מזון טבעי וטרי, וטכנולוגיה בלעדית שפיתחנו מאפשרת רק לנו את החלפת בתי הבד המסורתיים במכירת מכונות ביתיות וקפסולות של זיתים לקהל יעד רחב. החל משנת 2020 - נפעל ליישם בשוק שמן הזית העולמי את המהפך שבוצע בשוק הקפה.



ההזדמנות - למה כדאי להשקיע בחברה:

טרנדים צרכניים קיימים וטכנולוגיה מוכחת יאפשרו ל- Olive X-Press חדירה לשוק שמן הזית והשתלטות על כ - 5% ממנו - כ- 500 מיליון דולר, בתוך כ- 5 עד 10 שנים, ומבטיחה מכפילי רווח למשקיעים. בטריטוריות הרלוונטיות לחדירה ראשונית מתקיים טרנד חזק של העדפת שמני פרימיום ומחירי שמן זית גבוהים - ארה"ב, מערב אירופה וסין.

היתרון היחסי שלנו:

  • מובילת שוק עתידית בעלת פטנטים

הגנת הפטנטים הן על המכונה והן על הספקת הזיתים מאפשרת שליטה בלעדית בתהליכי הייצור והשיווק ויתרון מסחרי משמעותי לחברה.

  • יכולת ייצורית זמינה ובלתי מוגבלת של קפסולות הזיתים. הטיפול מבוצע לזיתים מובחרים של מגדלים קיימים ברחבי העולם, ויש לנו היכולת להגדיל מכירות ע"פ דרישת השוק.


  • פיתוחים של מומחים בעלי שם עולמי, בגיבוי קבוצת משקיעים אמריקאית

צוות החברה והמפקחים על הפיתוח הינם עתירי ניסיון בתחום שמן הזית, ביניהם פרופ׳ שמעון לביא (ז"ל), יושב ראש איגוד שמן הזית העולמי לשעבר (IOOC) ופרופ׳ זוהר כרם, מומחה בעל שם עולמי בתחום הזית. פיתוחי החברה נוצרו בפיקוח גורמים מקצועיים מובילים ובהם הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית בירושלים וכן The Institute of Biochemistry, Food Science and Nutrition.

  • פוטנציאל פיתוח לשוק מסחרי נרחב: סופרמרקטים, מעדניות ומסעדות.


חברות שיווק גדולות מביעות עניין מוצהר בפיתוח של  Olive X-Press ביניהן – שטראוס (רצ"ב מסמך כוונות), DAKA (מתמחים במכירות בטלוויזיה בארה"ב ואירופה), ועוד. נכון להיום, אין עוד חברה שהצליחה להפוך את תהליך הכנת שמן הזית לקל, פשוט ומהיר - בדומה לתהליך הכנת קפה.


פיתוחים עתידיים נוספים:

בנוסף על מודל מכירת מכונות ביתיות וקפסולות לכבישת שמן זית בבית, מאפשרת הטכנולוגיה שפיתחנו מימושים מסחריים נוספים:

  • להפוך כל בית בד בעולם ליצרן שמן זית טרי במשך כל השנה. הנ"ל בדרך של טיפול ואחסון זיתים טריים בטכנולוגיה אותה פיתחנו, וכבישת שמן טרי במכונות בית הבד - במהלך כל השנה. שמן טרי זה יימכר לקהל הפרימיום העולמי כשמן גורמה. תהליך זה יהווה מהפכה בענף בתי הבד בעולם שעד היום פעלו במשך עונת הקטיף בלבד.
  • פיתוח מכונת שמן זית גדולה יותר לשוק של סופרים, מעדניות ומסעדות, לשם ישונעו זיתים מטופלים, וכבישת השמן תבוצע מול עיני הלקוחות (דומה לקונספט טחינת הקפה). 



קונספט שיווקי זה גורם לעניין מצד חברות גדולות כדוגמת חברת שטראוס אשר הצהירה פורמאלית על עניינה בפיתוח:

תכנית עסקית כללית ולמה ישמשו כספי הגיוס:

בשלב הראשון נשלים פיתוח דגם משופר של המכונה הביתית. הפיתוח צפוי להסתיים בסוף עונת המסיק הקרובה.

במקביל - נקים בטרם עונת המסיק הקרובה קו ייצור,  לטיפול בזיתים טריים ואכסונם. סביר שנממש זאת בסביבת בית בד קיים ובהשקעה משותפת. זיתים אלה יארזו בקפסולות וישלחו חודשים אח"כ לרוכשי המכונות. 

בחודשים הקרובים נקים אתר לחברה ונפעל לביצוע פעולות מיתוג ושיווק ראשוני.

בשלב שני - תחילת שנת 2020, תיכנס החברה לתהליך משותף עם יצרן מכונות בו תבחר להכנת קו ייצור סידרתי למכונות. 

בשלב השלישי - מוערך בחציה השני של שנת 2020, תבצע החברה מכירות של מכונות ביתיות, משולבת עם שירות הספקת זיתים מטופלים במארזים דמויי קפסולות. הזיתים ייוצרו ויסופקו ע"י אותם בתי הבד אשר קיבלו רישיון ייצור עבור החברה.

בשלב מאוחר יותר, לאחר לימוד תגובת השוק למהפכת כבישת השמן הביתית, צפויה החברה לפתח מכונת שמן זית גדולה יותר - דגם מסחרי, המיועד לשימוש בסופרמרקטים, מעדניות ומסעדות, ועל ידי כך תפעל להגדיל את אחיזתה בענף שמן הזית העולמי, ואף תשקול הקמת זרוע עולמית בארה"ב או מיקום מרכזי אחר בעולם



פטנטים / טכנולוגיה ייחודית:

הפיתוח מוגן על ידי שלושה פטנטים הרשומים ברחבי העולם:

Machine olive crusher - US patent 8677894 - מכאניזם שקט וזעיר לגריסת הזיתים. אינו מעלה את טמפרטורת הזיתים בעת שבירת החרצנים (תופעה הקיימת במרסקים תעשייתיים) ומאפשר כבישה קרה ואיכותית של השמן. 

hMachine oil separation - US patent 8,877,273 – טכנולוגיית הפרדת המים מהשמן. בשונה ממכאניזמים הקיימים בבתי בד (צנטריפוגות), פועלת בצורה של הפרדה על בסיס פילטר.

Extend the shelf life of the oil within treated olives - US patent 8,377,488 - שימור תאי השמן בתוך הזיתים לאורך זמן, באופן שניתן להפיק מהם שמן טרי במשך שנה ויותר. מימוש מסחרי עיקרי הינו קפסולות זיתים.


צוות ומפקחי החברה:

בצוות הפיתוח פועלים 6 - 4 אנשים:

ניר פדן – מייסד שותף ומנכ"ל. בוגר קורס טייסי ניסוי בארה"ב, מגדל זיתים ויצרן שמן. רקע עשיר בחיל האוויר ואח"כ בתעשייה בפיתוח ושיווק מיזמי. טייס אל על ומכיר היטב את שווקי והרגלי צריכת שמן הזית בעולם.


פרופ' זהר כרם – יועץ ושותף. מגדולי המומחים בעולם לכימיה של זיתים. פרופסור לכימיה של מזון במכון לביוכימיה, מדעי המזון והתזונה, בפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית בירושלים, ברחובות. פרסם למעלה מ - 80 מאמרים מקוריים בעיתונות המדעית מהשורה הראשונה. מקיים מחקר פעיל בנושאים של בריאות רכיבי מזון שתורמים לאדם ומנגנוני הפעולה שלהם בגוף, ובדגש מיוחד על שמני זית ממקורות שנים ולאחר טיפולים חקלאיים מגוונים. ממקימי וחבר הקונסורציום:

  Mapping and Comparing Oils and MacOil   

שמומן על ידי הקהיליה אירופית, ומטרתו הקמה של בסיס מידע לצרכנים המתאר את שמני המאכל הנפוצים, הרכביהם ויתרונותיהם. מאז שנת 2004 חבר בוועדת המומחים לכימיה בארגון הזית העולמי. יו"ר ועדת המומחים לתקן שמן הזית החדש. יו״ר ועדת המומחים לתקן שמני המאכל, וחבר ועדת המומחים לתקן שמני המאכל. במהלך פיתוח הארכת חיי מדף הזיתים שימש כיועץ ואחראי של בחינת תוצאות מעבדה לנושא איכויות שמן זית שהופק מזיתים שעברו טיפול ושימור. 


יריב גרשוני – מייסד, שותף ומנהל פיתוח. עבר בטחוני עשיר ועמדות ניהול מגוונות בתעשייה הביטחונית ובהייטק.

אריק טורג'מן – חברת רד מג'נטה (קבלנות משנה) מהנדס מכונות בחסד, בעל וותק של 20 שנה בפיתוח מערכות מגוונות.


חברת YAMA – עיצוב מוצר (קבלנות משנה). http://www.yama-rd.com/2017/01...


מספר לקוחות / משתמשים: מכירות ראשונות מתוכננות להתבצע החל משנת 2020.  

מחזור מכירות נוכחי: אין עדיין. התחלנו להציג בכנסים מקצועיים.

יתרונותיו של שמן הזית הטרי – לא אנחנו המצאנו אותם, אבל רק אנחנו יודעים להביאם לכל בית:


  • מכיל חומצות שומן חיוניות - הנחוצות לשימור בריאות תקינה
  • מכיל חומרים אנטי-מחמצנים - שמן הזית עשיר בפוליפנולים המכילים חומרי אנטי-חמצון בעלי עוצמה ותכונות אנטי-דלקתיות
  • מכיל ויטמין K - בעל תפקיד קריטי בתהליך קרישת השם ויצירתם של קרישי דם
  • מכיל סידן - לחיזוק עצמות ומניעת מחלות ניוון עצם כגון אוסטיאופרוזיס


הסכמים מסחריים מול גופים רלוונטיים:

אנו מאמינים שמימוש עסקי ורווח מיטבי למשקיעי החברה יבוצע לאחר סיום מלא של הפיתוח והצגתו בעולם. מספר חברות בתחום המזון, ביניהן חברת שטראוס, כמו גם חברות מכשירי מטבח עוקבות מקרוב אחר הפיתוח.


מטרות ויעדי החברה:

מודל עסקי

המודל העסקי של Olive X-Press דומה למודל עסקי קלאסי של מכונות אספרסו ביתיות, כלומר, מכירת המכונה ללקוחות, ותמיכה שוטפת בהספקת קפסולות זיתים במהלך השימוש המכונה. כמו כן, החברה מכוונת לשווק את מוצריה דרך חברות גדולות ולאפשר מתן רישיונות ייצור מכונות ליצרנים נוספים בעולם.

  • שיווק לערוצי טלוויזיה מסחריים ולחברות שיווק גדולות - החברה כבר קיבלה הצעה מחברת DAKA (מתמחה במכירות טלוויזיוניות בארה"ב ואירופה) לייצור המכונה ושיווקה בערוצי הטלוויזיה. בנוסף, חברת שטראוס, שהינה חברת אם של ״יד מרדכי״ ואחת ממשווקות שמן הזית הגדולות בארץ, מביעה עניין מוצהר בחברה ועוקבת אחר התפתחותה.
  • מכירה ללקוחות עסקיים - מסעדות, שפים ומובילי דעה בתחום הקולינרי.
  • מכירה למשווקים מקומיים ברחבי העולם ומתן רישיונות ייצור ליצרנים במזרח ולבתי בד נבחרים - הסכמים אסטרטגיים עם חברות, בתי בד ויצרנים שיבטיחו הגעה ללקוחות הקצה במדינות שונות בעולם.
  • מכירת שמן טרי ללקוחות קצה באמצעות בקבוקים קטנים (המאפשרים את שמירת איכות השמן) או מכירה באמצעות מילוי פחים מנירוסטה על ידי הלקוח (אפשרות שמפחיתה את עלויות הביקבוק והמשלוח).
  • שיווק המכונה והקפסולות דרך אתרי מסחר פופולריים כמו - אליאקספרס, אמאזון, איביי ואתרי שיווק מקצועיים של ענף שמן הזית העולמי.





מייסדים

NP
Nir Padan_pic

Nir Padan

CEO,CO FOUNDER,מייסד

BA in Management and Economics from Bar-Ilan University, former IAF Test Pilot, 1992 graduate of United State Navy Test Pilot School. He participated in and managed various development projects, an olive grower and an olive oil producer.

YG
Yariv Gershony_pic

Yariv Gershony

CTO,CO FOUNDER,מייסד

Former fighter pilot. Held various managing positions on the defense and high-tech industries.

צוות

PZK
 Prof' Zohar Kerem_pic

Prof' Zohar Kerem

Consultant

Partner. Professor of Food Chemistry, Institute of Biochemistry, Food and Nutrition, The Hebrew University of Jerusalem. One of the world‘s leading experts in the chemistry of olives. A member of the national committee for nutrition security, the deputy chair of the higher committee for food standards, head of the expert committees for trade standards of olive oil and of edible oils at the ‘Standards Institution of Israel.

ET
Eric Turgeman_pic

Eric Turgeman

Engineer,Product Manager

He has a mechanical engineering degree from the Technion, has been providing development services in the field of mechanical engineering for more than 20 years, and has been involved in the development of many products.

Y
YAMA_pic

YAMA

נושא משרה

Home machine design: http://www.yama-rd.com/2017/01/05/olive-express/

מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
  • ברכישת ניירות הערך המוצעים באמצעות האתר כרוכים סיכונים, בין השאר, עקב הסיכון לחדלות פירעון של החברה המציעה, אפשרות אובדן כספי ההשקעה כולה, עקב היות המשקיעים בעלי מניות מיעוט, או עקב פעולות החברה המציעה או בעל השליטה בה, לרבות דילול כתוצאה מגיוסים עתידיים, מכירת השליטה בחברה המציעה, מכירת נכסים מהותיים של החברה המציעה או עסקאות אחרות עם בעלי עניין.
  • ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך.
  • Fundit לא בדקה את נאותות הצעת ניירות הערך או כדאיותה, והיא אינה אחראית לשימוש שייעשה בתמורה שתגויס על ידי החברה המציעה.
  • השימוש באתר והסיכונים הכרוכים ברכישת ניירות ערך המוצעים באתר, כמפורט לעיל ובתנאי השימוש באתר, הינם על אחריות המשקיעים בלבד. Fundit לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי, לרבות אובדן הכנסות, אובדן רווחים ו/או אובדן השקעה, אשר ייגרם כתוצאה מהשימוש באתר.בכלל זה, Fundit אינה מספקת, במישרין או בעקיפין, ייעוץ או המלצות למשקיעים בנוגע להצעות המפורסמות באתר.
  • ניירות הערך שיירכשו מהחברה המציעה לא יירשמו למסחר בבורסה. מובהר כי לא קיים שוק מוסדר כלשהו בו ניתן למכור ו/או לרכוש ניירות ערך שנרכשו מחברות מציעות כאמור. מכירה ו/או רכישה של ניירות ערך שנרכשו בהצעה כאמור כפופה למגבלות הקבועות בדין הכללי, ובכלל זאת האיסור הקבוע בחוק ניירות ערך לעשות הצעה לציבור של ניירות ערך שלא על פי תשקיף שרשות ניירות ערך התירה את פרסומו.
ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך