preloaderNew

פוטקייר - UPSTEP

מהפכה בעולם המדרסים!

עולם המדרסים מותאמים אישית - לא השתנה עשרות שנים וזועק לשינוי! בארה"ב סובלים מאות מליונים מכאבי רגליים, ובגלל תהליך מסורבל ויקר - הם ממשכים לסבול. הרמנו את הכפפה ויצרנו תהליך online, מהיר, פשוט, שווה לכל כיס, עם מוצר ברמה הגבוהה ביותר. השקנו את החברה בסוף 2017, ומאז ב"ה החברה בצמיחה מתמדת, ב- 2019 הכפלנו את המכירות, ואנחנו זוכים לשנות לאנשים את החיים.
img
round1
140%
9
משקיעים
img
6
ימים נותרו לגיוס

ב"ה

בשלב זה ההצעה פתוחה למשקיעים נבחרים במינ' השקעה של 50,000 ש"ח לפרטים info@fundit.co.il

על החברה

ב"ה




Upstep משנה את עולם המדרסים מותאמים אישית!

אנחנו שלושה אחים, שהחלטנו להקים חברה שתעשה טוב לאנשים עם פוטנציאל עסקי גדול.
אחרי שנתיים של סיעורי מוחות, זיהינו את עולם המדרסים מותאמים אישית, תחום שלא השתנה עשרות שנים וזועק לשינוי. 

מאות מליונים סובלים מכאבי רגליים רק בארה"ב, ובגלל תהליך מסורבל, יקר, ומוצרים לא איכותיים הם ממשכים לסבול.
הרמנו את הכפפה ויצרנו תהליך online, שהלקוח לא יוצא מהבית, מהיר, פשוט, שווה לכל כיס, עם מוצר מאד איכותי
וב"ה החברה בצמיחה מתמדת. כיום אנחנו פועלים רק בארה"ב, ובהמשך נתרחב למדינות נוספות.



מדרסים מותאמים אישית הנם הפתרון היעיל ביותר לכאבי רגליים, פתרון פשוט, שאינו פולשני וללא סיכון.
נותן תמיכה לקשת הרגל, מונע כאבים בקרסול, (דורבן למשל), בולם זעזועים, שומר על יציבות
ומאפשר עמידה ממושכת, הליכה וריצה ללא כאבים.

בארה"ב לבד מדווח על כ- 250 מיליון אנשים שסובלים מכאבי רגליים (לפי מחקר של איגוד הפודיאטרים האמריקאי).
שוק המדרסים בארה"ב מוערך בכ- 2 מיליארד דולר בשנה, ונמצא בצמיחה מתמדת.

בכדי לרכוש מדרס מותאם אישית, הלקוח צריך לעבור תהליך ארוך ומייגע, יקר מאד, ובלי להיות בטוח שבסוף זה יעזור לו.
ולכן, רק שליש מאלו הסובלים אכן מטפלים בבעיות הרגלים.

אנחנו פועלים בשוק ענק, בצמחיה מתמדת, כמעט ללא תחרות.

  • מכירות קרוב ל-2 מליון דולר ב 2019, צמיחה של 100% מ-2018 הם ההוכחה הטובה ביותר שהקונספט שלנו עובד.
  • הצלחנו לפרוץ את הדרך ולספק מוצר מעולה יחד עם חווית לקוח מדהימה, שירות מחבק, חצי מחיר ממחיר השוק, ללא כל סיכון ללקוח. 
  • חברות דומות אלינו, בעולמות מקבילים, כמו משקפי ראיה, מזרונים ועד, ששינו את חווית הלקוח עם מוצר איכותי
    ועסקה משתלמת ללקוחות ביחס לשוק המסורתי, הפכו לחברות בשווי של מאות מיליוני דולרים ואף מליארדים.
  • דוגמא אחת היא SmileDirectClub שעושה פלטות ליישור שיניים. שולחת ללקוח ערכת נגיסה, הלקוח נוגס ומחזיר והם מספקים לו
    פלטה מסיליקון לישור שיניים שהוא לובש בלילות. החברה הונפקה בספטמבר 2019 ושווה כיום מספר מליארדי דולרים.

     זה הזמן הכי טוב להשקיע ב- Upstep, אנחנו רגע לפני הפריצה!


איך רוכשים מדרסים בעולם המסורתי? קחו אוויר...
צריך לקבוע תור בחנות מדרסים, מגיעים לחנות, לאחר המתנה עושים דריכה של כפות הרגליים,
קובעים תור לעוד כחודש לקבלת המדרסים, מגיעים שוב לחנות, ממתינים במקום להתאמת המדרס לנעל ומקבלים את המדרסים.
אם צריך תיקון אז חוזרים שוב לחנות, ואם עדין לא תקין אז חוזרים שוב… 

בעולם האינטרנט של היום, שהכל במרחק של קליק, זה תהליך מסורבל ומיושן
שאין לאנשים את הזמן, הכסף והרצון בכלל להתחיל אותו.

העלות לזוג מדרסים בארה"ב היא בין 400 ל 800 דולר (אגב, בארץ המחירים דומים), ואם בסוף התהליך המדרסים לא מתאימים, אין החזר כספי.
בנוסף, הרבה מאד מהמדרסים המותאמים אישית המוצעים בארה"ב הם לא איכותיים, יש הרבה חוסר שקיפות ואי אמת בתעשיה הזו.


איך Upstep פותרת את הבעיה?

ניתחנו לעומק את התהליך שהלקוח עובר, והפכנו כל נקודת מגע עם הלקוח לפשוטה ומהנה.  
הלקוח לא יוצא מהבית! הוא ממלא הזמנה
באתר שלנו ושם הוא עונה על מספר שאלות פשוטות לגבי מצבו הרפואי וסגנון החיים שלו.


תוך יום עסקים נשלחת אליו קופסת דריכה מהמרכז לוגיסטי שהקמנו בניו ג'רסי עם הוראות פשוטות.
הלקוח דורך ושולח חזרה את הקופסה, ללא עלות. אנחנו סורקים את הקופסה בסורק תלת מימד
ובהתאם לסריקה ולנתוני הלקוח צוות התכנון שלנו באנגליה מתכנן את המדרסים.

השלב הבא הוא ייצור המדרסים במפעל שהקמנו בראשון לציון, בטכנולוגיה הכי מתקדמת בתעשייה.
כשהמדרסים מוכנים הם נשלחים בפדקס לבית הלקוח!
בנוסף נשלחים ללקוח סדרת תרגילי התעמלות לחיזוק השרירים, בהתאם לצורך הרפואי שלו.



לא מתפשרים על איכות המדרסים שלנו!

  • התכנון שלנו הוא ברמה הכי גבוהה שיש. מי שאמון על התכנון הוא פיל וולס, אחד הפודיאטרים הטובים באירופה,
    עם 20 שנות ניסיון. פיל הוא שותף בחברה ואיתנו מהימים הראשונים.
  • חומרי הגלם ייחודיים, שכמעט לא משתמשים בהם בעולם המדרסים בגלל העלות הגבוהה שלהם. 
  • המדרסים מיוצרים בטכנולוגיה הכי מתקדמת בתעשייה, בתהליכים מוקפדים מבוססים הרבה ידע ונסיון.
    אנחנו נותנים את כל הלב בכל מדרס!
  • עלות המדרס ללקוח היא חצי ואף פחות מזה ביחס למחיר השוק.
  • אין כל סיכון ללקוח, הוא יכול לנסות את המדרסים במשך 120 ימים ואם לא מרוצה לשלוח חזרה ולקבל את מלוא כספו חזרה!
  • פיתחנו קו מוצרים שכמעט לא קיים בעולם - מדרסים מותאמים אישית ייעודיים לתחומי ספורט.


בסוף 2017 השקנו את האתר לאחר שהקמנו את כל התשתיות וביצענו חמישה פיילוטים בארץ ובארה"ב.

  • ב- 2018 המכירות היו קרוב ל- 900 אלף דולר וב- 2019 המכירות עברו את רף ה 1.75 מיליון דולר.
  • יש לנו 95% שביעות רצון של לקוחות, עם ביקורות מרגשות מדי יום. אנחנו זוכים לשנות לאנשים את החיים.
    אנשים חוזרים לטייל עם הכלבים, לעשות ספורט ועוד הרבה. מוזמנים לקרוא באתר בעצמכם.
  • בכדי לעמוד בדרישות השוק, באוקטובר 2018 הכפלנו את יכולת הייצור במפעל.


האם נתקלתם בחברה שצומחת בקצב כזה? 


לקוחות

  • מכרנו עד היום למעלה מ- 15,000 זוגות מדרסים בארה"ב.
  • אנחנו מאפשרים ללקוח 120 ימים להחזיר את המוצר אם לא מרוצים,
    ויש לנו כ- 95% הצלחה!
  • יש לנו כ-20% לקוחות חוזרים.



עובדים

  • החברה מעסיקה כ- 20 עובדים, חלקם עובדי החברה וחלקם כפרי לנסרים.
  • עובדי החברה הם הנכס הגדול שלנו, וכולם מרגישים חלק מהמשפחה.



מי המתחרים שלנו?

  • בעולם המדרסים מותאמים אישית ישנה חברה אחת שגם משקיעה בשיפור חווית הלקוח, שנקראת WIIVV.
    המדרסים שלה מיוצרים במדפסת תלת מימד, על בסיס 3 תמונות מאפליקציה.
    המדרסים שלהם לא מותאמים אישית לרגל בצורה מלאה, והנם ברמה נמוכה בהרבה
    מהמוצרים שלנו.WIIVV חתמו לאחרונה על שיתוף פעולה עם ד"ר שול.
  • ישנן מוכרים באמזון או מספר אתרים קטנים שמאפשרים מדרסים מותאמים Online אולם מדובר
    ביזמים/חברות שרואים באינטרנט כערוץ מכירות נוסף, אך לא במגמה לשנות את עולם המדרסים
    והם לא מבצעים פעילות אינטרנטית משמעותית ברשת.
  • אם לסכם, אנחנו פועלים בשוק כמעט ללא תחרות, אוקיינוס כחול ענק עם הזדמנות אדירה!

היתרון היחסי שלנו

יש לנו מוצרים ברמה הכי גבוהה שיש, חוויית לקוח חדשנית, מחיר מאד משתלם ללקוח ללא כל סיכון,
מערכת ecommerce צומחת, ייצור מהטובים שקיימים בתעשייה, מערך לוגיסטי משומן שעובד בצורה
חלקה וטובה, שירות שמחבק את הלקוחות, שוק ענק כמעט ללא תחרות ושביעות רצון של כ- 95%.

אנחנו רגע לפני הפריצה!



למה ישמשו כספי הגיוס?

  • הגדלת תקציבי הפרסום והשיווק להגברת הצמיחה של מכירות המדרסים.
  • שיתופי פעולה עם חברות ביטוח וחברות המקבילות לקופות חולים בארץ,
    ערוצים שיאיצו משמעותית את הצמיחה והחדירה בארה"ב.
  • מדרסים הנם מוצרים שמסובסדים ע"י חלק גדול מתכניות הביטוח בארה"ב,
    ואנחנו מציעים פתרון מעולה לחברות הביטוח שכולל מוצר מעולה ללקוחותיהן,
    חוויה נוחה וייחודית במחצית ממחיר השוק. 
  • הגדלת יכולת הייצור - גיוס עובדים נוספים ורכישת מכונות נוספות.
  • המשך פיתוח אפליקציה - שתהווה אלטרנטיבה לקופסת הדריכה.
    האפליקציה נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים, ותאפשר ללקוח להסריט את
    כף הרגל שלו באמצעות סרטון וידאו. הטכנולוגיה שלנו תבנה מהסרטון
    אובייקט תלת מימד שעל בסיסו נתכנן את המדרסים, במקום קופסת הדריכה.
    זהו חידוש מהפכני בתחום, שיוזיל וייעל את התהליך בצורה משמעותית. 

תכניות לעתיד

  • הכנסת רובוט לתהליך הייצור - שלא קיים באף מקום בעולם בתחום זה.
  • פיתוח נעלי אצבע מותאמים אישית - מבחינה רפואית ועיצובית.
    למיטב ידיעתנו, אלה יהיו נעלי האצבע הראשונות שמתוכננות
    ומיוצרות בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח!



  • בנינו חווית לקוח מדהימה.
  • המוצר ברמה גבוהה הודות לתכנון והייצור הקפדניים.
  • יש לחברה צוות מיומן ומנוסה עם מוטיבציה אדירה להצליח.
  • הפעילות השיווקית צומחת ומתייעלת מדי חודש.
  • התשתית הייצורית והלוגיסטית עובדת מצויין ומשתפרת כל הזמן. 
  • השוק ענק, כמעט ללא תחרות.
  • זה הזמן הכי טוב להשקיע ב- Upstep!

אנחנו מזמינים אותך להצטרף ולהיות חלק מההצלחה!

צוות

פר
פרדו רז_pic

פרדו רז

יו"ר דירקטוריון

מהנדס תעשייה וניהול, בוגר הטכניון, אל"מ במיל., בעל למעלה מ-40 שנות ניסיון בניהול, פיתוח וייצור של מוצרים מורכבים בארץ ובעולם. ברוב שירותו הצבאי עסק בפיתוח וייצור אמצעי לחימה. פרדו צבר ניסיון רב לאורך השנים כמנכ"ל חברות שעסקו בייצור ולוגיסטיקה, בארץ ובעולם. בעשרים שנה האחרונות ממנכ"ל את חברת רזטק סין בע"מ, חברה מצליחה בתחום פיתוח וייצור מוצרים בסין. פרדו מתווה את אסטרטגיית החברה לטווח הארוך.

לכ
לימור כץ_pic

לימור כץ

יזם ומנכ"ל משותף

בעלת תואר ראשון בכלכלה, ותואר שני MBA בהתמחות במנהל עסקים, שיווק ומימון. מובילה ומנהלת את פעילות שיווק ה Online והכספים של החברה. בעלת ניסיון עשיר בשיווק בכלל ובשיווק Online בפרט, וכן ניסיון עשיר בניהול פיננסי. הובילה בבנק הפועלים את הצוות שהקים את "פועלים באינטרנט". הקימה בחברה את מערך שירות הלקוחות בארה"ב הנותן מענה בצ'ט ובדיבור לאלפי הלקוחות הפזורים בכל המדינות של ארה"ב.

אר
אורן רז_pic

אורן רז

יזם ומנכ"ל משותף

בעל ניסיון עשיר בהקמת קווי ייצור, בקרת איכות ומערכים לוגיסטיים. התמחה בייצור מדרסים באנגליה. תכנן והקים את מפעל ייצור המדרסים כולל תכנון קווי הייצור בטכנולוגיות המתקדמות. הקים את מערך שירותי הלוגיסטיקה של החברה בניו ג'רזי שנותן מענה לכל המדינות בארה״ב. מנהל את משרדי החברה באנגליה בתכנון מדרסים. בנה מערכת בקרת איכות קפדנית, שהתוצאה משתקפת בחוות הדעת הבלתי רגילות של הלקוחות. השלב הבא - להפוך את מפעל הייצור לדיגיטלי ושימוש ברובוטיקה.

אר
אביעד רז_pic

אביעד רז

יזם ומנכ"ל משותף

בעל תואר ראשון במדעי המחשב BA ותואר שני בינלאומי במנהל עסקים MBA מאוניברסיטת Baruch College מניו יורק. בעל נסיון במיזמים טכנולוגיים (Startup). צבר נסיון רב בפיתוח מוצרים בחברות היי-טק, וניהול פרוייקטים. מוביל בחברה את טכנולוגיות ה Online באינטרנט, פיתוח כלים ומייזמים אינטרנטיים. יוזם ומוביל את האסטרטגיה העסקית של החברה ואחראי על תחום ההסכמים עם גורמים חיצוניים.

פו
פיל וולס_pic

פיל וולס

CMO – Chief Medical Officer

בוגר לימודי אורטופדיה וביומכניקה של כף הרגל מאוניברסיטת סטפורדשייר באנגליה. מומחה בכיר בכף רגל, שרירים ושלד. מהפודיאטרים המובילים באירופה בעל ניסיון של 20 שנה בתכנון מדרסים מותאמים אישית. תכנן מעל ל 77,000 זוגות מדרסים למגוון עצום של לקוחות, מבעיות רפואיות מורכבות ועד שחקני ספורט מקצוענים. פיל הצטרף לחברה עם הקמתה, והוא בעל מניות בחברה. כל המדרסים מתוכננים במשרדי החברה באנגליה ע"י צוות פודיאטרים מומחים תחת הדרכה ופיקוח אישי של פיל.

דד
דנה דרוסקין_pic

דנה דרוסקין

מנהלת שירות לקוחות ומכירות

בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים והתמחות בשוק ההון. בעלת ניסיון רב בניהול מחלקת מכירות, תמיכה ושרות לקוחות בעולם המסחר האלקטרוני ושילוח בינלאומי. בעלת נסיון רב שנים בתחום הלוגיסטיקה בארה"ב. דנה מנהלת את מחלקת המכירות ושרות הלקוחות בחברה, תוך ביצוע ניתוחים שוטפים של קהל הלקוחות, שביעות הרצון, התאמת המוצרים ואופן הצגתם ללקוחות, לקוחות חוזרים, וניתוח תובנות מהלקוחות עד ליצירת דרישות לפיתוח והוצאתם לפועל.

אכ
אפיק כץ_pic

אפיק כץ

שיווק אונליין

בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, בוגר של עשרות תוכניות שיווק בארה״ב ובעל ניסיון מרשים בניהול פעילות בעולם המסחר האלקטרוני והנו בעלים חנויות אמזון מצליחות מאד. אפיק מוביל אסטרטגיות תוכן ושיווק בהתאם לחתכי לקוחות שונים, מדייק את השיווק לפי קהל היעד ואחראי על ההוצאה לפועל של האסטרטגיה.

אפ
אור פרוינד_pic

אור פרוינד

מעצב חווית משתמש וממשק משתמש

לימודי תואר ראשון בעיצוב אינטראקטיבי, ובוגר לימודי חוויית משתמש בנטקראפ. בעל ניסיון של למעלה מ 7 שנים בעיצוב UI ו-UX. שימש כראש צוות UX ומוביל את הקו העיצובי לאתרי מסחר אלקטרוני הגדולים בעולם. בין החברות עימן עבד אור נמנות eBay Enterprise, samsung, Fox. אור אחראי על ה- UI, UX ב Upstep, מנתח את התנועה באתר ובהתאם מסיק מסקנות ובונה A/B Tests לבחינת פתרונות מתאימים.

מעדהו
משרד עורכי דין הורן ושות'_pic

משרד עורכי דין הורן ושות'

ייעוץ משפטי

משרד הורן ושות' מורכב מ 18 עורכי דין ו3 מתמחים, ומייצג חברות טכנולוגיה, מייסדים, משקיעים וחברי דירקטריון. מר הורן חבר בוועדת IRB (הלסינקי) במרכז הרפואי שיבא בתל השומר והחל משנת 2019, חבר בועדת ההתקשרויות החוזיות של שיבא. משרד הורן ושות' מלווים את פוטקייר-אפסטפ מיום הקמתה והובילו את הגיוס הון הראשון של החברה.

פכ
פלג כץ_pic

פלג כץ

רשתות חברתיות ו Email Marketing

בצורה יצירתית ומדוייקת, מובילה את ערוצי שיווק הדיגיטלים ברשתות החברתיות וה- Email Marketing, תוך התאמת מסרים שונים לפי פלחי אוכלוסיה שונים, ביצוע אופטימיזציה ברמה יומית בהתאם לניתוח התוצאות. הקימה ומנהלת קהילה Foot PainCommunity שמטרתה לסייע בכאבי רגליים, לספק מידע חשוב וטיפים שבועיים להקלה ולשיפור את איכות החיים.

מרחגכיגאו
משרד רואי חשבון: גיא, כופר, יהב, גילמן אודם ושות_pic

משרד רואי חשבון: גיא, כופר, יהב, גילמן אודם ושות

רו"ח גיא גופר

משרד המורכב כ – 50 רואי חשבון, מבקרים, יועצי מס ומנהלי חשבונות. המשרד מתמחה בין השאר, בטיפול חשבונאי וכלכלי בחברות, ייצוג משקיעים זרים ובמיסוי הפרט. רו"ח גופר דן, שותף בכיר במשרד, מלווה את החברה מיומה הראשון ומעניק לה ייעוץ והכוונה בתחומי עריכת הדוחות הכספיים, מיסוי וניהול ההשקעות.

מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
  • ברכישת ניירות הערך המוצעים באמצעות האתר כרוכים סיכונים, בין השאר, עקב הסיכון לחדלות פירעון של החברה המציעה, אפשרות אובדן כספי ההשקעה כולה, עקב היות המשקיעים בעלי מניות מיעוט, או עקב פעולות החברה המציעה או בעל השליטה בה, לרבות דילול כתוצאה מגיוסים עתידיים, מכירת השליטה בחברה המציעה, מכירת נכסים מהותיים של החברה המציעה או עסקאות אחרות עם בעלי עניין.
  • ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך.
  • Fundit לא בדקה את נאותות הצעת ניירות הערך או כדאיותה, והיא אינה אחראית לשימוש שייעשה בתמורה שתגויס על ידי החברה המציעה.
  • השימוש באתר והסיכונים הכרוכים ברכישת ניירות ערך המוצעים באתר, כמפורט לעיל ובתנאי השימוש באתר, הינם על אחריות המשקיעים בלבד. Fundit לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי, לרבות אובדן הכנסות, אובדן רווחים ו/או אובדן השקעה, אשר ייגרם כתוצאה מהשימוש באתר.בכלל זה, Fundit אינה מספקת, במישרין או בעקיפין, ייעוץ או המלצות למשקיעים בנוגע להצעות המפורסמות באתר.
  • ניירות הערך שיירכשו מהחברה המציעה לא יירשמו למסחר בבורסה. מובהר כי לא קיים שוק מוסדר כלשהו בו ניתן למכור ו/או לרכוש ניירות ערך שנרכשו מחברות מציעות כאמור. מכירה ו/או רכישה של ניירות ערך שנרכשו בהצעה כאמור כפופה למגבלות הקבועות בדין הכללי, ובכלל זאת האיסור הקבוע בחוק ניירות ערך לעשות הצעה לציבור של ניירות ערך שלא על פי תשקיף שרשות ניירות ערך התירה את פרסומו.
ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך