preloaderNew

MAKE MY DAY

מייק מיי דיי

חברת סטארטאפ מתל אביב שפיתחה אלגוריתם ומערכת תוכנה חכמה לנהגי הרכב החשמלי ולציי רכב חשמלי - התחום המוביל כיום בנושא תחבורה. לחברה מוצר עובד ופרויקטים פעילים עם תאגידים וחברות ענק בעולם וזכתה בפרסים יוקרתיים עם חברות רכב. החברה מגייסת סיבוב השקעה לקידום פרויקטים קיימים והגדלת מאגר הלקוחות - שיווק ומכירות. זאת הזדמנות יוצאת דופן להשקיע בחברת סטארט אפ עם מוצר מוכח ומוכר ולצמוח יחד איתה ועם שוק ה-EV.
img
seed
25%
1
משקיעים
img
טכנולוגיה
33
ימים נותרו לגיוס

מינ' השקעה בשלב זה 100,000 ש"ח לפרטים info@fundit.co.il ניתן גם להירשם למעקב אחרי הגיוס

על החברה

החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי 2 מייסדים בעלי ניסיון רב בטכנולוגיה ובעסקים- - כנען אביב וניסן כץ שחברו ביחד על מנת לקדם את הרעיון הראשוני של כנען - שפיתח את האלגוריתם.

תוך זמן קצר - זכתה החברה בפרסים ובהתעניינות מצד חברות גדולות בינלאומיות מתחום הרכב שהובילה אותם להבין שהפתרון הטכנולוגי שלהם נדרש בצורה גדולה בעולם אליו הולכת תעשיית הרכב: רכבים חשמליים.

למה להשקיע בMAKE MY DAY :

 מדובר בסטארט אפ עם מוצר עובד וטכנולוגיה ייחודית שנותנים פתרון לבעיות קיימות בשוק הרכב - שוק עצום שגדל וצומח מיום ליום.

לחברה יש כבר פרויקטים, מכתבים והסכמים עם תאגידי ענק עולמיים שכבר משלמים ל - MAKE MY DAY והחברה מייצרת הכנסות, ולכן זאת הזדמנות יוצאת דופן להשקיע בסטארט אפ עם פתרון מוכח ולקוחות גדולים משלמים (שבדרך כלל נוהגים לרכוש בסכומים גבוהים את הסטארטאפים שאיתם עובדים ובעלי חיבור אסטרטגי ומסחרי) .

חברה זכתה במקום הראשון בתחרות של פורד בברלין 

החברה זכתה מקום ראשון בתחרות של VW בתל אביב

החברה זכתה מקום ראשון ביחד עם מרצדס בתחרות בגרמניה.

החברה חתמה על פרויקטים עם חברת החשמל האנגלית , חברת האנרגיה האיטלקית , מרצדס ,חברות ציי רכב אירופאיות וערים חכמות בגרמניה.


סבב ההשקעה הנוכחי 

הסבב מחולק ל2 חלקים:

סיבוב מקדים פנימי -

סבב זה למשקיעים בהזמנה אישית ובסכומים מעל 100 אלף ש"ח - המשקיעים בסיבוב הזה מקבלים הנחה על המניות אותן הם רוכשים ולמעשה מקבלים מניות בשווי גבוה יותר מהרוכשים מניות בסיבוב הציבורי הפתוח.

סיבוב ציבורי פתוח


המשקיעים יכולים להנות מהשקעתם בכמה דרכים:

א - מודל חלוקת רווחים/דיוידנד למשקיעים - ככל שהחברה מתקדמת וסוגרת הסכמים מסחריים גדל פוטנציאל הרווח שיחולק עם המשקיעים

ב - מודל אקזיט - חברות מובילות ואסטרטגיות בתחום הרכב מחפשות כל הזמן לרכוש חברות מובילות בתחום. החברות שכבר סגרו הסכמי מסחר עם MAKE MY DAY הן פוטנציאליות לרכישת החברה 

ג - מודל הנפקה בבורסה - במידה והחברה תנפיק ותהפוך לחברה בורסאית/ציבורית המשקיעים יוכלו לממש את מניותיהם ברווח


על השוק ופוטנציאל השוק

שוק הרכב החשמלי הוא השוק הצומח ביותר בתעשיית הרכב היום.

המספרים מדברים על כך שתוך כ10-15 שנה- כ50 אחוז מהרכבים על הכביש יהיו חשמליים.

למעשה - חברות רכב מובילות כגון ולוו ופולקסוואגן כבר הכריזו כי הם יפסיקו בקרוב לייצר רכבי בנזין והם ייצרו רכבים חשמליים בלבד !

מדובר בשוק שכבר היום מוכר במליארדים - בעיקר במדינות אירופה וארה"ב - אבל כאמור הוא צומח בצורה דרסטית, ולכן הטיימיניג של כניסה לשוק הזה היום - כשהוא עדיין חדש, ויש בו מספר בעיות שצריך לפתור אותן, הוא מצוין עבור חברת סטארט אפ עם פתרונות לבעיות אילו. MAKE MY DAY יכולה עכשיו ליצור דריסת רגל בשוק ולהגיע להכנסות ולרווחים עצומים עם צמיחת השוק וכמות הנהגים של רכבים חשמליים בעולם.


הבעיה אותה החברה פותרת

כיום - הבעיה הגדולה ביותר בתחום הרכב החשמלי הוא נושא טעינת הרכב. 

להטעין רכב זה לא כמו למלא דלק ברכב בנזין, דבר שלוקח מספר דקות ואפשר לעשות זאת בכל תחנת דלק ובכל מקום בעולם.

טעינת רכב יכולה לקחת בין 30 דקות למספר שעות אפילו - תלוי בסוג המטען והרכב, כמות תחנות הטעינה הקיימות היא עדיין לא מספקת, נהג יכול למצוא את עצמו מגיע לתחנת טעינה ומגלה שהיא תפוסה - מחכה זמן רב עד שתתפנה ועוד זמן רב עד שהרכב שלו עצמו יטען - שזה כמובן לא יעיל ולא אפקטיבי.

נהג רכב חשמלי, ללא חניה פרטית עם מטען פרטי, צריך לתכנן מראש את הנסיעה, ולחשוב לבד כמה קילומטר הסוללה תחזיק מעמד מול הנסיעות שיש להספיק במהלך כל היום - ויש לוודא לא להתקע ללא סוללה - איפה ניתן להטעין את הרכב במהלך היום ובמהלך הנסיעה ? לקוות שהתחנה תהיה פנויה, וייתכן לבזבז זמן יקר בתחנת הטעינה עד שהרכב יטען.


איך החברה פותרת את הבעיה

MAKE MY DAY נותנת היום פתרון מלא לנהג הרכב החשמלי, בעזרת הטכנולוגיה והמוצר אותה היא פיתחה.

MAKE MY DAY אוספת מידע ייחודי על:

1. האג'נדה היומית של הנהג ומה צריך לעשות במהלך היום

2. הדרך בה הנהג נוהג 

3. מצב הסוללה ברכב בזמן אמת

4. מידע על תחנות הטעינה והעסקים באזור בו הנהג נמצא כולל אם הם פנויות או לא.

את כל המידע הזה המערכת שלנו מעבירה לאלגוריתם הייחודי שבונה עבור הנהג מסלול אופטימלי לכל היום או לנסיעה הספיצפית באותו הרגע, כולל איפה להטעין את הרכב ואפילו מה לעשות בזמן הטעינה  -כך למעשה מחברת בין הסידורים, הפגישות והצרכים של הנהג - לטעינת הרכב.

בצורה הזאת - הנהג לא צריך יותר לחשוב מתי ואיפה להטעין את הרכב, האם הסוללה תספיק לעשות את הנסיעה או אפילו מה לעשות בזמן הארוך של הטעינה.



תכנית עסקית כללית ולמה ישמשו כספי הגיוס

החברה עובדת כיום במודל עסקי של  B2B - כלומר מול חברות מסחריות ותאגידי ענק שיש להם מליוני משתמשים ונהגים שנותנים שירותים או לחילופין עובדים בחברות עצמן, כך שהחברה לא צריכה להגיע לבד לכל נהג ונהג באופן אישי, אלא בהסכמים עם חברות רכב  וחברות אנרגיה שמפעילות תחנות טעינה - אנו מגיעים למיליוני משתמשים ואנו מקבלים מהחברה עצמה תשלום, פר רכב או משתמש - עבור השירותים שאנחנו מספקים לה ולמשתמשים שלה - תכנון נסיעה חכם.

כרגע לחברת MAKE MY DAY יש מספר פרויקטים עם חברות ותאגידים מתחום הרכב, האנרגיה, ערים חכמות, ציי רכב בעיקר מאירופה, ומטרת השקעה היא להגדיל את כוח האדם של החברה שיעזרו לה להצליח בפרויקטים הקיימים ולהשיג לקוחות חדשים מה שיגרום לצמיחת  הכנסות ושווי החברה.

בסכום ההשקעה החברה :

  • תגייס מנהלי פרויקטים ומפתחים עבור הפרויקטים עם הלקוחות הקיימים על מנת להפוך את הפרויקטים להסכמים מסחריים גדולים 
  • תגדיל את כוח האדם של החברה לשיפור ויעול האלגוריתמים והמוצר של החברה.
  • תגייס אנשי מכירות ושיווק על מנת להגדיל את הלקוחות הקיימים ולהגיע לאזורים גאוגרפיים חדשים.
  • תפתח את מערך השירות של החברה 

המצב של MAKE MY DAY מבחינת לקוחות וביקוש הוא מצב טוב - אבל זה בדיוק הזמן לעשות צמיחה וזינוק ולתת מענה ללקוחות הקיימים ולמנף את הביקוש וההצלחה ללקוחות חדשים.



הסכמים מסחריים מול גופים רלוונטיים 

לMAKE MY DAY יש פרויקט משותף עם חברת החשמל הבריטית CENTRICA בבריטניה - שמטרתו לעזור לנהגי צי הרכב החשמליים של החברה ולקוחות של החברה להטעין את הרכב בצורה היעילה ביותר.


https://www.centrica.com/stori...

לMAKE MY DAY יש פרויקט משותף עם חברת האנרגיה ENEL X - שמפעילה אלפי תחנות טעינה באירופה - ומטרת הפרויקט הוא להביא לחברה יותר נהגים ולקוחות שישתמשו בתחנות הטעינה ויגדילו לה את ההכנסות.

MAKE MY DAY סיימה פרויקט משותף עם חברת הרכב DAIMLER בעלת המותג מרצדס - חיבור לתוך רכבי מרצדס ולמערכת המולטימדיה והמפות בתוך הרכב והצגת המסלול האופטימלי לכל היום - שהאלוגריתם תכנן. הפרויקט המשותף ביחד עם מרצדס זכה במקום הראשון בתחרות היוקרתית של STARTUP AUTOBAHN בגרמניה.


לMAKE MY DAY יש פרויקט משותף עם העיר דרזדן בגרמניה - כחלק מפרויקט ערים חכמות - במטרה לעזור לתושבי העיר בעלי רכב חשמלי ולמבקרי העיר - לתכנן את הנסיעה והטעינה שלהם בצורה אופטימלית.

https://www.linkedin.com/posts...

לMAKE MY DAY יש 2 פרויקטים משותפים עם חברת הענק LH - חברה שוויצרית בעלת 90 אלף עובדים ו10 אלף נהגים ואנחנו עוזרים להם לתכנן את היום והנסיעה שלהם בצורה הטובה ביותר.


https://www.linkedin.com/posts...

חברת MAKE MY DAY זכתה גם במקום ראשון בתחרות של חברת פולקסווגן בישראל ובתחרות של חברת הרכב FORD בברלין ואנחנו במגעים לשיתוף פעולה איתם ועם חברות רכב, אנרגיה, ציי רכב וערים נוספות ברכבי העולם. 


https://innovator.news/startup...


מייסדים

כא
כנען אביב_pic

כנען אביב

CTO,CO FOUNDER,מייסד

בוגר וקצין ב8200. בעל ניסיון של כ20 שנה כמפתח ומנהל צוותי פיתוח. היה שותף בחברות שונות שנמכרו בהצלחה ועשו אקזיטים. הקים את המערך הטכנולוגי של חברת גולן טלקום בה היה ראש מחלקת הפיתוח ולמעשה העובד מספר 4 בחברה.

נכ
ניסן כץ_pic

ניסן כץ

CEO,מייסד,CO FOUNDER

בעלים ומנכ"ל לשעבר של חברת מדיה וניו מדיה שהפיקה פרויקטים רבים בארץ ובעולם , כולל סרטים בינלאומיים שזכו להצלחה ופרסים. יודע לקחת רעיון ולהפוך אותו למציאות , תוך כדי גיוס כספים , ניהול פרויקטים, מכירה ושיווק ועוד. הקים יחד עם כנען אביב את MAKE MY DAY במטרה להפוך את הפוטנציאל של המוצר שכנען פיתח למציאות והצלחה עסקית.

צוות

וק
ויטלי קרבלין_pic

ויטלי קרבלין

Engineer

מפתח Full-stack web בעל תואר ראשון במדעי המחשב ופסיכולוגיה עבד בעבר במספר חברות שמפתחות מערכות מידע גדולות, אפליקציות ווב שונות, ובניית אתרים. כיום עובד כמפתח על מס' טכנולוגיות שונות בMAKE MY DAY.

דדפ
ד

ד"ר דוד פייטלסון

advisory board

בן 50, נשוי ואב לשלושה. בוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב (92-95), תואר שני ושלישי בהנדסת תכנה ומדעי המחשב מאוקספורד (2004-2007). בעל ניסיון של כ-15 שנים בתעשייה. כיום חוקר ומרצה באפקה, המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב. תחומי המחקר של דוד כוללים: מידול מתמטי של מערכות תוכנה, הוכחת נכונות של קוד מקבילי, ביומימיקרי חישובי, הסקה בייסיאנית.

ממ
משה מלמד _pic

משה מלמד

Engineer

Full stack web dev תואר הראשון ,בביולוגיה ומתמטיקה מהאוניברסיטה העברית תואר השני במשפטים, בוגר קורס מפתחי Full-stuck ב-ITC. נשוי ואב ל-5.

מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
מידע זה פתוח לצפייה למשקיעים של גיוס זה בלבד
  • ברכישת ניירות הערך המוצעים באמצעות האתר כרוכים סיכונים, בין השאר, עקב הסיכון לחדלות פירעון של החברה המציעה, אפשרות אובדן כספי ההשקעה כולה, עקב היות המשקיעים בעלי מניות מיעוט, או עקב פעולות החברה המציעה או בעל השליטה בה, לרבות דילול כתוצאה מגיוסים עתידיים, מכירת השליטה בחברה המציעה, מכירת נכסים מהותיים של החברה המציעה או עסקאות אחרות עם בעלי עניין.
  • ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך.
  • Fundit לא בדקה את נאותות הצעת ניירות הערך או כדאיותה, והיא אינה אחראית לשימוש שייעשה בתמורה שתגויס על ידי החברה המציעה.
  • השימוש באתר והסיכונים הכרוכים ברכישת ניירות ערך המוצעים באתר, כמפורט לעיל ובתנאי השימוש באתר, הינם על אחריות המשקיעים בלבד. Fundit לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר, עקיף או תוצאתי, לרבות אובדן הכנסות, אובדן רווחים ו/או אובדן השקעה, אשר ייגרם כתוצאה מהשימוש באתר.בכלל זה, Fundit אינה מספקת, במישרין או בעקיפין, ייעוץ או המלצות למשקיעים בנוגע להצעות המפורסמות באתר.
  • ניירות הערך שיירכשו מהחברה המציעה לא יירשמו למסחר בבורסה. מובהר כי לא קיים שוק מוסדר כלשהו בו ניתן למכור ו/או לרכוש ניירות ערך שנרכשו מחברות מציעות כאמור. מכירה ו/או רכישה של ניירות ערך שנרכשו בהצעה כאמור כפופה למגבלות הקבועות בדין הכללי, ובכלל זאת האיסור הקבוע בחוק ניירות ערך לעשות הצעה לציבור של ניירות ערך שלא על פי תשקיף שרשות ניירות ערך התירה את פרסומו.
ההצעה אינה כפופה לדיני ניירות ערך ודיני החברות החלים על חברה המציעה ניירות ערך לציבור, רשות ניירות ערך לא נתנה אישור לפרסום מסמך ההצעה ולא בדקה אותו, והחברה לא תהיה כפופה לאחר ביצוע ההצעה להוראות גילוי וממשל תאגידי שנועדו להגן על המשקיעים בה ולפיקוח על ידי רשות ניירות ערך